English

عماد تشکری؛

۷۴۸ نفر تاکنون واجد شرایط مسکن کارگری در استان یزد شده اند

اولین کارگروه مسکن کارگران، بازنشستگان و سایر گروه‌های هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت حضوری و ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

748 نفر تاکنون واجد شرایط مسکن کارگری در استان یزد شده اند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عماد تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این نشست گفت: طبق آخرین آمار بروزرسانی شده که از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد اعلام شد، آمار ثبت شده متقاضیان کارگر در سامانه مسکن هزار و 844 نفر است که از این تعداد تاکنون 748 نفر واجد شرایط تشخیص داده شده که می توانند به مرحله بعدی که پالایش و تطبیق مدارک است، راه یابند.

وی زمان پالایش نهایی متقاضیان واجد شرایط را از روز سه شنبه 8 تیرماه اعلام نمود و خاطرنشان کرد: با نظر اکثریت اعضا حاضر مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی یزد پس از هماهنگی های لازم با دفاتر پیشخوان شهر یزد، براساس لیست استخراج شده نهایی، پیامکی مبنی بر حضور کارگران برای پالایش در دفاتر پیشخوان، ارسال کند؛ اتاق تعاون نیز در این زمینه با اداره کل راه و شهرسازی همکاری لازم را بعمل می آورد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در ادامه به تامین زمین مورد نیاز جهت ساخت مسکن کارگری اشاره کرد و افزود: این زمین طی مراحل اداری و پس از اخذ مجوزهای لازم در اختیار اتاق تعاون قرار می گیرد که جهت شروع و ساخت مسکن کارگری، از مشاورین و انبوه سازان دارای مجوز با حضور در مناقصه دعوت شود.

وی ادامه داد: برای کاهش هزینه‌ها، مسکن‌ها به صورت ویلایی دوطبقه تهیه می شود که نقشه‌های آن نیز در پروژه‌های قبل آماده و پس از تصویب در جلسه شورای مسکن استان در اختیار اتاق تعاون قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر