English

عماد تشکری:

تحرک‌بدنی و نشاط کارگران در حوزه ورزش از اولویت های ورزش کارگری یزد است

اولین المپیاد ورزشی کارگری استان یزد توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار خواهد شد.

تحرک‌بدنی و نشاط کارگران در حوزه ورزش از اولویت های ورزش کارگری یزد است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با عباس ملازینلی معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست تشکری با قدردانی از تلاش های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در مناسب سازی فضای شهری به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: خوشبختانه شاهد مناسب سازی فرهنگی در سطح شهر یزد به مناسبت های مختلف فرهنگی، مذهبی و ملی هستیم که جای تقدیر و تشکر از تمامی پرسنل سازمان دارد.

 سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگری استان گفت: همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با توجه به تجربه برگزاری موفق ۸ دوره المپیاد ورزشی و برنامه های حوزه سلامت می تواند در برگزاری المپیاد ورزشی کارگری بسیار سودمند باشد.

وی در ادامه افزود: باتوجه به اینکه  تحرک بدنی مردم استان از جمله در بخش کارگری بسیار نامطلوب است، باید خروجی ورزش واحدهای کارگری که بعضاً در قالب تیم‌داری کشوری فعالیت ورزشی دارند به سمت تحرک‌بدنی و نشاط کارگران سوق یابد، از این رو المپیاد ورزشی کارگری با هدف همگانی کردن ورزش در بین جامعه کارگری استان، استعدادیابی ورزشی در بین کارگران و ایجاد نشاط و شادابی این قشر برگزار می شود.

 عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست گفت: این المپیاد بزرگترین رویداد ورزشی کارگری استان یزد است و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در اجرا و برگزاری این رویداد و همچنین فضا سازی و اطلاع رسانی شهری مشارکت  لازم را با مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران در هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن دارد.

المپیاد ورزش کارگری استان در پنج بخش اعم از کارگری در۷ رشته ورزشی، همسران خانه دار کارگران در ۳ رشته ورزشی، فرزندان کارگران در ۴رشته ورزشی، کارگران بازنشسته تامین اجتماعی در ۲ رشته ورزشی و کارگران نابینا و کم‌بینا در ۲ رشته ورزشی برگزار از ابتدای تیرماه شروع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر