English

کسب رتبه اول کشوری در حوزه فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

با حضور عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیریت اجتماعی این اداره کل در پی کسب رتبه اول کشوری در حوزه فرهنگی و اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

کسب رتبه اول کشوری در حوزه فرهنگی و اجتماعی اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عماد تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این نشست گفت: یکی از مسائلی که مورد توجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است نگاه ویژه به مباحث فرهنگی و اجتماعی جامعه کارگری است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته با وجود شیوع کرونا برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در واحدهای تولیدی استان و با همکاری مدیریت اجتماعی این اداره کل به اجرا درآمده است گفت: خوشبختانه نگاه فرهنگی و حس مسئولیت اجتماعی در بین کارفرمایان یزدی وجود دارد و همه نوع همکاری را در برگزاری برنامه های مختلف با ما دارند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: بسیاری از کارفرمایان یزدی برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی را در طول سال در واحد تولیدی خود برپا می کنند و همیشه در این زمینه پیشتاز هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و برگزاری آیین عزاداری سالار و سرور شهیدان تاکید کرد: استان یزد به عنوان حسینیه ایران در کشور شناخته می شود و برنامه های مختلف مذهبی در واحدهای تولیدی همه ساله برگزار می گردد. امسال هم با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه عزای سالار و سرور شهیدان به نحو مطلوب در واحدهای تولیدی بزرگ برگزار می شود.

تشکری در پایان تصریح کرد: برای مبارزه با تبلیغات دشمن باید افراد خوش فکر، صاحب نظر و ایده پرداز در حوزه فرهنگی مشغول به کار شوند و علاوه بر آن بودجه لازم نیز برای پیاده سازی این نوع برنامه ها نیز باید در نظر گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه