English

شبکه یک با دست پر به استقبال مناسبت های ربیع الاول می رود/سخنان مقام معظم رهبری امشب پخش می شود

شبکه یک برای اولین روزهای این هفته ویژه برنامه هایی را در نظر گرفته است که شامل پخش سخنان مقام معظم رهبری، گفتگوی زنده با سردار اشتری و پخش برنامه های مناسبتی قرار ما می شود.

شبکه یک با دست پر به استقبال مناسبت های ربیع الاول می رود/سخنان مقام معظم رهبری امشب پخش می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه یک،  پخش سخنان مقام معظم رهبری ، گفت و گوی زنده با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و  ویژه برنامه قرارما از تدارکات شبکه یک در اولین روز هفته ومناسبت های مهم این هفته است.

پخش سخنان مقام معظم رهبری در ساعت 22 از  ویژه برنامه های شبکه یک در اولین روز هفته است که به مدت 60 دقیقه از این شبکه به روی آنتن می رود.

بر این اساس امشب پس از بخش خبری ساعت 21 بیانات مقام معظم رهبری پخش می شود و پس از آن حوالی ساعت 23 برنامه نگاه یک بطور زنده روی آنتن می رود. امشب به دلیل تغییرات جدول پخش، سریال پخش نخواهد شد.

ویژه برنامه های معارفی شبکه یک در شب شهادت امام حسن عسگری(ع) 

در اولین برنامه مناسبتی شبکه یک که ساعت 30 : 18 پخش می شود، ویژه برنامه قرار ما به تهیه کنندگی مجید صفری و با حضور مهمان های ویژه ای تقدیم بینندگان می شود. 

ویژه برنامه «قرار ما» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که با اجرای حسن سلطانی شنبه حوالی ساعت 18:10 روی آنتن می رود. سیدحسین مومنی بعنوان کارشناس و محمد رضا طالقانی پیشکسوت قهرمانی کشتی و پهلوانی مهمان ویژه شب شهادت امام حسن عسگری(ع) خواهند بود.

سید حمیدرضا برقعی شاعر و مدیحه سرا هم در این برنامه در رثای این امام همام اشعاری را اجرا خواهد کرد. همچنین در سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) سخنرانی حجت الاسلام میرهاشم حسینی با محوریت زندگی و شهادت این امام همام در جوار مسجد جمکران ، قبل از خبر۱۴ پخش خواهد شد.

همچنین ویژه برنامه حسینیه ایران ویژه شهادت امام حسن عسگری(ع) حوالی ساعت 19:50 روی آنتن خواهد رفت.  

اما «قرار ما» یکشنبه برنامه جشن تاجگذاری امام زمان را حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن می برد. وحید شمسایی فوتسالیست، پویا بیاتی خواننده و مجید تال شاعر و مدیحه سرا از مهمانان این ویژه برنامه هستند. شعر خوانی، سخنرانی کوتاه و مداحی از جمله بخش های این برنامه خواهد بود.

بررسی عملکرد فرمانده نیروی انتظامی در برهه های مختلف در نگاه یک

بررسی عملکرد فرمانده نیروی انتظامی در برهه های مختلف در نگاه یک 

برنامه نگاه یک این هفته به مناسبت هفته نیروی انتظامی میزبان سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی است . سردار اشتری در این برنامه که بصورت زنده ساعت 15 : 23 دقیقه پخش می شود، از عملکرد نیروی انتظامی در برهه های مختلف مانند کرونا، مفاسد اقتصادی، معضلات اجتماعی و ... صحبت می کند. 

سردار اشتری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی مهمان برنامه نگاه یک شده است درباره تصمیمات نیروی انتظامی در عمل به توصیه مقام معظم رهبری برای برخورد با اراذل و اوباش هم صحبت می کند. 

برنامه نگاه یک کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی شنبه ها بصورت زنده از این شبکه پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی