English

پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خواف

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف بیان کرد: تسهیلات طرح مشاغل خانگی در جهت ایجاد اشتغال، ترویج و رونق صنایع دستی به فعالان صنایع دستی مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.

پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خواف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود باعقیده رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف در خبری اعلام کرد: حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل خانگی خواف تا کنون پرداخت شده است.

باعقیده در ادامه این خبر اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون به ۲۷ طرح مشاغل خانگی شامل ۷ طرح مستقل و ۲۰ طرح پشتیبان در رشته‌های گلیم بافی، رودوزی‌های سنتی، دوخت لباس‌محلی، سفالگری و حوله‌بافی این تسهیلات پرداخت شده است.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف همچنین افزود: تسهیلات طرح مشاغل خانگی در جهت ایجاد اشتغال، ترویج و رونق صنایع دستی به فعالان صنایع دستی مشاغل خانگی پرداخت می‌شود که امسال با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد ۵۷ فرصت شغلی جدید در شهرستان فراهم شده است.

وی در ادامه متذکر شد: استفاده از ظرفیت صنایع‌دستی برای ایجاد شغل و کسب و کار در خواف بسیار با اهمیت است و مشاغل خانگی یکی از راه‌های درآمد و تامین معیشت خانواده‌های این شهرستان است.

باعقیده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: ترویج و استفاده از صنایع‌دستی به عنوان سوغات سفر به این شهرستان از برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود و محصولات صنایع‌دستی شهرستان توانسته نظر گردشگران را جلب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه