English

مددجویان زندان‌های خوزستان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از مشارکت یک هزار و ۲۳۶ مددجوی زندان‌های خوزستان در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

 مددجویان زندان‌های خوزستان در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند

 به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، عباس حسین‌زاده گفت: در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه معصومین و گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزار شد ۳۰ هزار و ۲۰۰ مشارکت با محوریت امام رضا (ع) و بخش ویژه شامل حضرت مهدی(عج) در استان خوزستان رقم خورد.

وی با بیان اینکه در این دوره شش کتاب برای چهار گروه سنی معرفی شد افزود: در این جشنواره طیف‌های مختلف در همه سنین و اقشار شرکت کردند و جشنواره شامل بخش‌های مختلفی از جمله قصه‌گویی، چهارگزینه‌ای، چاپ و انتشار منابع برتر، داستان کوتاه، شعرسرایی، تولید آثار هنری، نقاشی کودک و نوجوان و مروجان فرهنگ رضوی بود تنوع زیادی برای مشارکت‌کنندگان داشت.

حسین‌زاده ادامه داد: در این دوره سازمان‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری، امور فرهنگی مساجد، سازمان امور زندان‌ها، سازمان صنعت معدن، سازمان بهزیستی، بسیج کارمندی، دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور، شبکه بهداشت و درمان و... مشارکت داشتند که تنها از سازمان امور زندان‌ها یک هزار و ۲۳۶ مشارکت صورت گرفت.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به اینکه در این جشنواره ۵۰۱ برگزیده استانی داشتیم یادآور شد: ۴۷۷ نفر در بخش فردی و ۲۴ نفر در بخش خانوادگی و هشت برگزیده ملی داشتیم و از این تعداد برگزیدگان در بخش فردی ۱۵ نفر از مددجویان زندان‌های استان بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه