English

فرماندار سنندج:

کتاب بهترین منبع برای افزایش آگاهی است

فرماندار سنندج با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان نسل جوان جامعه گفت: کتاب بهترین منبع برای افزایش آگاهی و دانش افراد به شمار می رود.

کتاب بهترین منبع برای افزایش آگاهی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسن عسکری روز سه شنبه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سنندج اظهار داشت: یکی از دغدغه های بشریت در طول تاریخ دغدغه دانستن و افزایش آگاهی بوده و بشریت در طول تاریخ کنجکاو بوده که هر لحظه اطلاعاتش را پیرامون خود و اطرافش بالا ببرد.

وی افزود: افزایش آگاهی و علم و فطرت و معرفت انسان راهی جز مطالعه و استفاده از تجربیات یکدیگر ندارد و در این راستا برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

فرماندار سنندج ادامه داد: وجود آستان مقدس رضوی در ایران از همه جنبه ها از جمله در مسایل فرهنگی، معنوی، عقیدتی و حتی جنبه اجتماعی و اقتصادی منشا برکات است و بی شک این جشنواره نیز منشا خیرات و برکاتی است و چون در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی گام بر می دارد خود منشا خیر است.

عسکری یادآور شد: امروزه با وجود فضای مجازی برخی تصور می کنند کتاب باید  کنار گذاشته شود در حالی که برکات کتابخوانی بسیار بالاتر از  فضای مجازی است چون کتاب مکتوب است و می توان به آن رجوع کرد و نویسنده کتاب خود سند است.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم اهمیت کتابخوانی را برای نسل جوان جامعه بازگو کرده و تلاش کنیم وقتی که برای گذارندن در فضای مجازی می گذارند به مطالعه کتاب بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه