English

در نشست مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با نماینده استان قدس رضوی در استان مطرح شد؛

برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی به جمع "خادم یاران رضوی" می پیوندند

نماینده آستان قدس رضوی در گیلان در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از آمادگی این مرکز برای اختصاص نقش "خادمیاری رضوی" به برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان گیلان خبرداد.

برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی به جمع "خادم یاران رضوی" می پیوندند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، جواد شفیعی ثابت، نماینده استان قدس رضوی در استان گیلان با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان با پریسا کرمی، با مدیرکل این مجموعه دیدار کرد.

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بزودی در گیلان برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این دیدار که با حضور زهرا بدن آرا، معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها؛ یاسر تقوا، سرپرست معاونت اداری و مالی کتابخانه های عمومی استان و مسئولین حراست، روابط عمومی و امور فرهنگی برگزار شد ضمن تبریک سال نو به اقدامات مجموعه کتابخانه های عمومی در حوزه ترویج فرهنگ رضوی اشاره و برگزاری شش دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی را نقطه عطف اقدامات کتابخانه ها برشمرد.

پریسا کرمی با بیان اینکه مردم گیلان به عنوان میزبانان مهربان خاندان عصمت و طهارت بویژه خواهر گرانقدر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در شهر رشت همواره ارادت قلبی خود را به ائمه معصومین نشان داده اند، شرکت در رویداد بزرگ جشنواره کتابخوانی رضوی را نشان دهنده عمق این ارادت عنوان کرد.

کرمی مشارکت گستره و ده ها هزار نفری مردم گیلان در این جشنواره را یکی از افتخارات بزرگ اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برشمرد و این حجم از مشارکت عمومی در جشنواره کتابخوانی را در گیلان کم سابقه توصیف کرد.

وی در پایان صحبت های خود بابیان اینکه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت گسترده مردم گیلان به ایستگاه پایانی خود رسید گفت: به یاری و مدد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بزودی مراسم اختتامیه این جشنواره با تجلیل از برزگزیدگان این رویداد مهم در گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان همچنین حمایت نماینده آستان قدس رضوی استان گیلان، مسئولین استانی و دستگاه های فرهنگی از برگزاری مناسب این مراسم را خواستار شد.

شفیعی ثابت: "صبحانه با طعم کتاب" یکی از زیباترین اقدامات فرهنگی کتابخانه های عمومی گیلان است

نماینده استان قدس رضوی در استان گیلان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند مجموعه نهاد کتابخانه های عمومی در برزگاری جشنواره کتابخوانی رضوی و اشاعه فرهنگ رضوی در بین کودکان، نوجوانان و جوانان این نگاه را برگرفته از ارادت درست اندرکاران این مجموعه فرهنگی به حضرت امام رضا و خاندان پاک و مطهر ایشان عنوان کرد.

سید جواد شفیعی ثابت با اشاره به فعالیت ۲۰ کانون عمومی و تخصصی آستان قدس رضوی در شهرستان‌های گیلان گفت: بسیاری از مردم دوست دارند خادم علی این موسی الرضا (ع) در حریم رضوی باشند و بر اساس طراحی‌های صورت گرفته، « خادم‌ یاران » در قالب کانون‌های تخصصی شامل پزشکان، معلمان، حقوقی، فرهنگی، قرآنی و… در سطح استان‌ها فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره‌ کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان همچنین با بیان اینکه داوطلبان خادم یاری در استان محل زندگی خودشان ارائه خدمات تخصصی به نیازمندان و آحاد مردم را بر عهده می‌گیرند، گفت: این خدمات به نیت خدمت به امام رضا (ع) انجام می‌شود.

شفیعی ثابت در ادامه یکی از حوزه های بسیار مهم کانون های رضوی را حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان و از ایجاد این کانون با مشارکت خادمیازانی از مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان حمایت کرد.

نماینده استان قدس رضوی در استان گیلان در پایان صحبت های خود ارسال پیام هایی با مضمون معرفی چکیده از یک کتاب تحت عنوان "صبحانه با طعم کتاب" از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در روزهای شنبه هر هفته را یکی از زیباترین اقدامات اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان و از پریسا کرمی تشکر کرد.

گفتنی است قول حمایت نمایندگی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی و تجلیل از برگزیدگان این رویداد در استان، اختصاص نقش " خادمیار رضوی " به برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان گیلان و نیز همکاری های بیشتر دو مجموعه در سال جدید از مهمترین مطالب عنوان شده در این نشست بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه