English

بیش از ۹۰ درصد نسخه بیماران در دزفول الکترونیکی شد

رئیس اداره اقتصاد درمان، استاندارد و فناوری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اجرای نسخه نویسی الکترونیک در حوزه بیمه‌های سلامت و تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد نسخه‌های بیماران شهرستان دزفول در بخش دولتی به صورت الکترونیک تجویز می‌شود.

بیش از ۹۰ درصد نسخه بیماران در دزفول الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، نجمه علیخانی روز شنبه نسخه نویسی الکترونیکی را یکی از اقدامات عملی وزارت بهداشت در راستای تحقق دولت الکترونیک دانست و افزود: این امر در بخش‌های درمانی دولتی و خصوصی محقق شده است. 

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار درخصوص مدیریت بیماری کووید ۱۹ از جمله جبران کاهش درآمد، پرداخت سختی کار کرونا، تهیه اقلام حفاظتی و غیره از وزارت بهداشت جذب شده است.

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مجوزهای لازم درخصوص مقیم شدن گروه پزشکان عفونی و نیز تخت‌های اضافی برای ارایه خدمات به بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان بزرگ دزفول صادر شد.

وی افزود:با توجه به افزایش تورم و همچنین افزایش هزینه‌های مراکز درمانی در حال بررسی هزینه‌های مربوط به هتلینگ بیمارستان هستیم تا در بستری شفاف امکان مدیریت بهتر منابع فراهم شود.

علیخانی از تلاش پرسنل معاونت درمان به ویژه اداره اقتصاد درمان قدردانی کرد و گفت: باوجود مشکلات فراوان، بهترین عملکرد درخصوص برنامه عملیاتی در سال ۱۴۰۰  رقم خورده به طوری که  ۹۷/۴۵ درصد برنامه ها محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه