English

اجرای ۱۰۰ درصدی نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در کرمانشاه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیمه سلامت کرمانشاه جزو چهار استان کشور است که ۱۰۰ درصد اجرای نسخه نویسی الکترونیکی را محقق کرده است.

اجرای ۱۰۰ درصدی نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امید قادری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: به رغم اختلاف جمعیتی بالا بیمه شدگان سلامت زیرپوشش، رتبه برتر کشور به کرمانشاه تعلق گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه از تلاش شبانه روزی قسمت های مختلف این سازمان در فراهم کردن زیر ساخت‌ها نسخه نویسی الکترونیکی قدردانی کرد و افزود: یکی از دلایل مهم تحقق این پروژه مهم در استان کرمانشاه؛ اطلاع رسانی شفاف و روشن از مزایای طرح به بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد است.

او با بیان اینکه اجرای نسخه‌نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی ۱۰۰ درصد در بیمه سلامت کرمانشاه محقق شده است گفت: از این پس مراکز و ادرات بیمه سلامت در کرمانشاه به هیچ عنوان نسخه کاغذی و غیر الکترونیکی از مراکز درمانی و نسخه پیچی و نسخه نویسی نمی پذیرند.

قادری بیان داشت: این امکان به طور ۱۰۰ درصد برای همه مراکز درمانی در راستای نسخه پیچی و نسخه نویسی در کرمانشاه و تمام شهرستان فراهم شده که کد کاربری و پسورد دریافت کنند و براساس آن به ویزیت، درمان  و تجویز دارو به بیمه شدگان بیمه سلامت بپردازند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: اگر مراکز درمانی و نسخه پیچی در خصوص اجرای نسخه نویسی الکترونیکی با مشکل، ابهام و سوال مواجه شدند با سامانه ۱۶۶۶ تماس بگیرند، یا به ادارت بیمه سلامت در شهرستان ها مراجعه کنند و پاسخ خود را دریافت کنند.

قادری اظهار کرد: در موارد اشکال در تجویز الکترونیک و یا نسخه پیچی الکترونیک بیمه شدگان، کارشناسان این اداره کل با شماره ثابت ۳۷۲۴۱۸۴۹ – ۰۸۳ داخلی ۲۲۷ یا ۲۲۸ ساعات اداری پاسخگوی سوالات و ابهامات مطروحه و در صورت لزوم آموزش‌های لازم می باشند.

وی کرد: دسترسی به سامانه نسخه نویسی الکترونیک ( ERX ) برای پزشکان غیر طرف قرارداد نیز امکان پذیر است و این پزشکان در صورت ویزیت بیمه شدگان زیر پوشش سازمان بیمه سلامت می توانند با مراجعه به اداره نظارت این اداره کل و یا از طریق تماس با شماره تلفن ۰۸۳۳۷۲۴۶۲۴۴ نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه مذکور را دریافت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه