English

کشف و ضبط انبار داروهای دامی تقلبی در البرز

سه تولید کننده در کرج که به طور غیر مجاز اقدام به ساخت و توزیع داروهای دامی تقلبی می کردند دستگیر شدند.

کشف و ضبط انبار داروهای دامی تقلبی در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس از دستگیری عاملان تهیه و توزیع دارو های دامی غیر مجاز در البرز خبر داد.

سرهنگ علی علیشاهی از دستگیری ۳ تولید و توزیع کننده داروهای دامی تقلبی در استان‌های البرز و قزوین به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ۸ تن داروهای دامی تقلبی کشف شد.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز داروهای دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از مأموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: متهمان با احداث کارگاهی در درون ویلا باغ، کالای اصلی یکی از شرکت‌های صاحب امتیاز را خریداری و پس از اضافه کردن مقداری سبوس و کاه به داروهای دامی، مجدداً بسته بندی و با نام همان شرکت روانه بازار مصرف دام که بیشتر در استان‌های شمالی کشور هستند، می‌کنند.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت افزود: با اخذ نیابت قضائی تیمی از مأموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان به استان البرز اعزام شد.

سرهنگ علیشاهی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی و اطمینان از حضور متهمان در داخل کارگاه، هر سه آن‌ها در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه شان ۴ هزار و ۹۲۰ کیلو انواع داروی دامی غیر مجاز و تقلبی کشف شد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مأموران به دست آمد که متهمان کارگاه دیگری در شهرستان تاکستان استان قزوین نیز احداث و مقداری دارو دامی تقلبی نیز در این مکان پنهان کرده‌اند.

سرهنگ علیشاهی در ادامه با بیان اینکه در این مکان نیز ۳ هزار و ۸۰ کیلو داروی دامی تقلبی کشف شد افزود: در مجموع ۸ تن داروی دامی تقلبی در دو عملیات کشف شد و هر ۳ متهم به صراحت به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه عرضه این نوع داروهای تقلبی به طور غیر مستقیم با سلامت عموم شهروندان ارتباط دارد بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کل کالاهای کشف شده را بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: تحقیقات برای کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه