English

رئیس کل دادگستری استان مازندران:

مشکل ۶۱ واحد تولیدی استان مازندران در سال گذشته بررسی شد

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در سال گذشته مشکل 61 واحد تولیدی استان مازندران بررسی شد و نسبت به رفع مشکل و احیای این واحد‌های تولیدی اقدام شد.

مشکل 61 واحد تولیدی استان مازندران در سال گذشته بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری با اشاره به تعداد واحد‌های تولیدی و کارخانه‌های مورد حمایت قرار گرفته و رفع مشکل شده در سال گذشته اظهار داشت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها بازد‌یدهای حضوری توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات تکمیلی انجام گرفته در راستای رفع مشکل واحد‌های تولیدی ادامه داد: در سال گذشته مشکل 61 واحد تولیدی استان مازندران بررسی و نسبت به رفع مشکل و احیای این واحد‌های تولیدی اقدام شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی در سطح استان مازندران بیان داشت: در راستای ساماندهی به انبار‌های اموال تملیکی و اصلاح امورات، چندین مورد مراجعه و بازرسی حضوری از انبار‌های تملیکی استان مازندران صورت پذیرفت.

وی افزود: در راستای این بازدید‌ها مسائل و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفتند و اقدامات خوبی در راستای ساماندهی به انبار‌ها انجام شد.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اقدامات صورت گرفته، تصریح کرد: 45 پرونده فروش، 36 پرونده استرداد و 204 پرونده در حوزه انهدام تشکیل شد.

وی درباره دیدار‌های مردمی انجام شده توسط مسئولان قضایی استان مازندران، عنوان داشت: در سال گذشته 8 هزار و 870 دیدار مردمی توسط مسئولان قضایی استان برگزار شد و آن‌ها با 24 هزار و 4551 نفر دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به پرونده‌های کثیرالشاکی استان مازندران گفت: تعداد 17 فقره پرونده کثیرالشاکی در شعب دادگستری استان تشکیل شدند و رسیدگی به این پرونده‌ها در سال گذشته انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه