English

بهزاد مهدوی:

واحدهای صنعتی اردبیل در زمینه صادرات توانمند می شوند

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش می شود تا واحدهای تولیدی در زمینه صادرات توانمند شده و در افزایش صادرات استان نقش بسزایی ایفا کنند.

واحدهای صنعتی اردبیل در زمینه صادرات توانمند می شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهزاد مهدوی ، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از مرکز دائم صادرات و سرمایه گذاری ایران گفت: یکی از اهداف اصلی تشکیل شرکت شهرک های صنعتی، ایجاد زیرساخت ها و حمایت از واحدهای تولیدی است که در بحث حمایت از واحدهای تولیدی تلاش می شود تا با ارائه بسته های حمایتی متنوع به واحدهای صنعتی، تولید و بهره وری آنان افزایش یابد.

وی افزود: در این بازدید که با جمع گروهی از واحدهای صنعتی استان همراه بود از بخش های مختلف مرکز دائم صادرات و سرمایه گذاری ایران بازدید به عمل آمد که این بازدیدها در جهت آشنایی واحدهای تولیدی با مسائل مرتبط با امر صادرات بسیار کارگشا خواهد بود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: این بازدیدها با حمایت کامل شرکت شهرک های صنعتی برگزار می شود که کلیه هزینه های مرتبط با آن توسط این شرکت پرداخت می گردد.

مهدوی ادامه داد: مرکز دائم صادرات و فرصت های سرمایه گذاری ایران به منظور ارزیابی و ارائه توانمندی های تولیدی و خدماتی و نیز معرفی فرصت های سرمایه گذاری ایران تشکیل شده است که در این مرکز ضمن ارائه خدمات تسهیل گری تجاری و سرمایه گذاری داخلی و خارجی، نسبت به ارائه خدمات تجاری، آموزش واحدهای تولیدی و ایجاد فضای مشترک کاری به منظور ایجاد نوآوری در واحدهای تولیدی اقدام می شود.

وی استفاده از ظرفیت این مراکز و سایر بخش های مرتبط را برای واحدهای تولیدی بسیار ضروری دانست و افزود: واحدهای صنعتی برای اینکه بتوانند خود را با شرایط روز سازگار نموده و در جریان تولید باقی بمانند بایستی در جهت افزایش بهره وری و تولید و همچنین افزایش دانش و تکنولوژی قدم بردارند که این ملزم به استفاده از ظرفیت های به وجود آمده می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه