English

در سال ۱۴۰۰ اتفاق خواهد افتاد؛

دوشنبه‌ها، روز دیدار مردمی مدیرکل کمیته امداد قم

در سال جدید به منظور رسیدگی بیشتر به مشکلات نیازمندان، ملاقات های مردمی مدیرکل کمیته امداد استان قم در روزهای دوشنبه با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

 دوشنبه‌ها، روز دیدار مردمی مدیرکل کمیته امداد قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمود تلخابی ، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان قم با اشاره به ابلاغیه استانداری قم برای تغییر روزهای ملاقات مردمی مدیران استان گفت: مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز که همیشه در دسترس هم استانی های عزیز بوده است، امسال در روزهای دوشنبه از ساعت 8 تا 11 صبح با مردم دیدار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این تغییر پیرو ابلاغیه استانداری و به منظور تکریم ارباب رجوع و مددجویان برنامه ریزی شده است افزود: افراد مراجعه کننده بدون نیاز به وقت قبلی می توانند با مدیرکل کمیته امداد استان دیدار و مشکلات خود را درخصوص درخواست ها و مطالبات خود مطرح کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان قم ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا تصریح کرد: این ملاقات ها برای افرادی پیش بینی شده است که قصد دیدار مستقیم با مدیرکل را دارند و در غیر اینصورت هم استانی های عزیز می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق شماره تلفن 36157 و نشانی اینترنتی e.emdad.ir درخواستهای خود را پیگیری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه