English

محمدمهدی برادران:

حل مشکل تحریم با اولویت حمایت از تولید داخلی

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: حمایت از تولید داخلی، دانش بنیان، اشتغال آفرین و بومی سازی صنایع، به عنوان راهبردی اصلی در وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می شود.

حل مشکل تحریم با اولویت حمایت از تولید داخلی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در در سخنانی عنوان کرد: دولت به دنبال حل مشکل تحریم به نفع مردم است و از طرفی حمایت از تولید داخلی را نیز در اولویت اصلی قرار داده است.

برادران این سخنان را در نشست با رییس، معاونان برنامه ریزی و سرمایه گذاری و بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در مشهد بیان کرد و ادامه داد: حمایت از تولید داخلی، دانش بنیان ، اشتغال آفرین و بومی سازی صنایع، به عنوان راهبردی اصلی در وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می شود.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین اضافه کرد: علاوه بر مشکلاتی که تحریم برای صنعت کشور ایجاد کرده است، بخش دیگری از چالش‌های این حوزه نیز به خاطر وجود خلاءها، کم‌کاری و آیین نامه‌های نادرست دستگاه‌های اجرایی به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: در ۶ ماه گذشته از آغاز دولت سیزدهم بسیاری از مقررات و آیین نامه‌های خودساخته قبلی، که بیشتر به نفع گروه خاصی از صاحبان ثروت بود، احصا شد و هم اینک این آیین نامه ها در حال اصلاح به نفع صنعت کشور است.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه این سخنان یادآور شد: با توجه به تعاملات و بهبود نسبی وضعیت، نسبت به توسعه، تجارت، صادرات و رونق اقتصادی کشور خوش بین هستیم.

برادران در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به دیپلماسی‌ اقتصادی اخیر دولت با گروه‌های قطری، ازبکستانی و قزاقستانی قابل ذکر است که ارتباط تجاری و اقتصادی ایران به ویژه با کشورهای منطقه در حال گسترش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه