English

سردار مجید شجاع:

امنیت در مرز‌های خراسان رضوی باعث امنیت اقتصادی منطقه شده است

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مرزبانان به صورت شبانه‌روزی و فارغ از تعطیلات، مجاهدت‌های خاموشی در همه شرایط آب‌وهوایی انجام می‌دهند و اجازه ایجاد ناامنی را نخواهند داد.

امنیت در مرز‌های خراسان رضوی باعث امنیت اقتصادی منطقه شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: امنیت در مرز‌های خراسان رضوی باعث امنیت اقتصادی در مرز دوغارون شده است.

سردار شجاع این سخنان را در بازدید از یگان‌های نظامی هنگ مرزی تایباد اظهار کرد و در ادامه گفت: نتیجه امنیت مثال‌زدنی در مرز‌های خراسان رضوی، امنیت اقتصادی در مرز دوغارون به عنوان مرکز مبادلات تجاری ایران با افغانستان، است که باعث شده تا این گذرگاه رسمی باز بماند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: مرزبانان با اجرای ماموریتشان، هیچ مورد امنیتی به وجود نیامده و مرز‌ها به طور کامل درحال رصد هستند.

سردار شجاع تاکید کرد: مرزبانان به صورت شبانه‌روزی و فارغ از تعطیلات، مجاهدت‌های خاموشی در همه شرایط آب‌وهوایی انجام می‌دهند و اجازه ایجاد ناامنی را نخواهند داد.

شایان ذکر است که: سردار شجاع همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۱ در بین مرزبانان پاسگاه هنگ مرزی تایباد حضور یافت.

لازم بذکر است که: ایران با افغانستان ۹۴۵ کیلومتر مرز مشترک دارد که ۳۰۰ کیلومتر این راستا، در خراسان رضوی قرار دارد و معبر بین‌المللی دوغارون تایباد در شرق خراسان رضوی واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه