English

ابراهیم سیدآبادی:

بسته شدن راه در غرب خراسان رضوی بعلت بارش برف

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جغتای بیان کرد: با مسدود شدن این محور، تردد از جغتای به جوین تنها از مسیر جایگزین سه راه "انداده" امکان‌پذیر است.

بسته شدن راه در غرب خراسان رضوی بعلت بارش برف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم سیدآبادی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جغتای در خبری اعلام کرد: بر اثر بارش شدید برف صبح امروز، مسیر ارتباطی جغتای به شهرستان جوین بسته شده است.

سیدآبادی در ادامه این خبر اضافه کرد: یکی از مسیرهای اصلی ارتباطی شهرستان‌های جغتای و جوین از مسیر "بید و برغمد" می گذرد که این محور هم اینک بر اثر بارش برف مسدود شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جغتای همچنین اظهار کرد: با مسدود شدن این محور، تردد از جغتای به جوین تنها از مسیر جایگزین سه راه "انداده" امکان‌پذیر است.

وی در ادامه این خبر تصریح کرد: به منظور بازگشایی بخشی از محور جغتای به جوین، نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای عملیات برف روبی این راه اصلی را آغاز کرده اند.

سیدآبادی یادآور شد: شهرستان ۵۰ هزار نفری جغتای با برخورداری از ۴۰۰ کیلومتر راه شهری و روستایی در فاصله ۳۵۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه