English

سید حامد عاملی:

سامانه امداد هوشمند (سها) در اردبیل فعال شد

با حضور استاندار اردبیل در آیین راه اندازی سامانه امداد هوشمند(سها) که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، سامانه سها در استان نیز فعال شد.

سامانه امداد هوشمند (سها) در اردبیل فعال شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در حاشیه این آیین، فعالیت سامانه سها را در تسهیل و تسریع ارائه خدمت به جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) موثر دانست.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) یاور و سنگ صبور نیازمندان بوده و به عنوان مرهمی برای دردهای اقشار آسیب دیده حامی است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه برخی از اقشار نیازمند به دلیل کندی وضعیت تولید و گردش اقتصادی در استان دچار مشکل هستند که با نقش حمایت گرانه کمیته امداد می توانند برای خود کسب و کار ایجاد کرده و توانمند شوند.

عاملی می گوید: در استان اردبیل به همت کمیته امداد ۸۱۰ خانواده با استفاده از این حمایت ها توانمند شده و برای خود کسب و کاری دایر کرده اند.

وی به دیگر اقدامات حمایتی کمیته امداد اشاره کرد و از تامین مسکن برای اقشار نیازمند خبر داد.

استاندار اردبیل گفت: در همین راستا ۳۶۳ واحد مسکونی برای نیازمندان استان احداث و واگذار شده است.

عاملی با بیان اینکه با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های استان ،ی توان سطح زندگی مردم را ارتقا داد، اظهار امیدواری کرد، با برنامه ریزی و تامین زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری های بزرگ اقتصادی ، به جایی برسیم که همه تحت پوشش ها با حفظ عزت و کرامت از مشکلات اقتصادی فارغ شوند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه