English

سید حامد عاملی:

مدیران در حمایت از سرمایه گذاری ها جدی باشند

استاندار اردبیل با بیان اینکه بخش تولید برای توسعه اقتصادی استان باید رونق گیرد، حمایت مدیران از سرمایه گذاری ها را مورد تاکید قرار داد.

مدیران در حمایت از سرمایه گذاری ها جدی باشند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: مسائل واحدهای تولیدی خط قرمز ماست و مدیران باید مشکلات سرمایه گذاری ها در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری را برطرف و در این خصوص با جدیت اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری هفتگی جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در روزهای سه شنبه، از واحدهای دارای مشکل خواست برای بررسی و رفع مسائل خود در این روز به استانداری مراجعه کنند.

استاندار اردبیل افزود: سرمایه گذاری و تولید در استان باید به صورت جهشی رونق یابد، حرکت های جهادی مدیران بانکی را نیز در این راستا مورد تاکید قرار داد.

عاملی با اشاره به برگزاری ۳۶ جلسه ستاد تسهیل در طول پنج ماه اخیر، از بررسی ۱۵۰ پرونده و صدور ۲۵۰ مصوبه خبر داد و گفت: واحد پیگیری اجرای مصوبات در استانداری به صورت مستمر فعال بوده و تاکنون ۶۰ درصد از مصوبات عملی شده است.

در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به دلیل تعطیلی روز سه شنبه هفته اخیر ، در روز پنجشنبه برگزار شد، مشکلات بیش از ۲۰ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و هماهنگی های لازم برای رفع این مسائل با بانک ها و مدیران کل به عمل آمد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه