English

سید حامد عاملی خبر داد:

رفع مشکلات بیش از ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: مشکلات بیش از 16 واحد تولیدی و صنعتی استان رفع و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

رفع مشکلات بیش از 16 واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در پنجاه و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در راستای بررسی اولیه و حل یک سری مشکلات واحدهای دانش بنیان که در زمینه تولید دارو فعالیت می کنند تشکیل کمیته مسئله مهمی است برای تعیین تکلیف طرح ها و انجام یک سری از کارهای اولیه در آن در سرنوشت استان تاثیر گذار است.

وی تاکید کرد: ما از مدیران دستگاههای مربوطه این کمیته انتظار داریم شخصاً به عملکرد آنها نظارت داشته باشند و این می تواند نتیجه خوبی برای استان اردبیل داشته باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به بحث ساماندهی گردشگری سلامت ، بخصوص اتباع آذری که بحث مهمی است و برنامه مناسب و همه جانبه ای را می طلبد گفت: با تمام و وجود تلاش می کنیم در بخش تولید دانش بنیان، با اصلاح فرایندها کارها با سرعت پیش برود

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بر اساس برنامه ها و اهداف وزار ت متبوع ، تمام توان خود را برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به کار گرفته چرا که این شرکت‌ها در کنار دانش بنیان بودن خلاق هم هستند.

وی در ادامه با اشاره به نقش شرکت‌های دانش بنیان در رشد و توسعه اقتصادی منطقه گفت: رفع موانع و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان یکی از مهمترین راه برای توسعه اقتصادی استان است و برای گرفتن نتیجه مطلوب نیازمند بکار گیری شرکت‌های خلاق و فناوری‌های نرم در سطح استان هستیم. 

در این جلسه مسائل و مشکلات بیش از 16 واحد تولیدی با ادارت، از جمله معاونت غذا و دارو، شهرداری، بانکهای عامل صادرات، رفاه کارگران و کشاورزی استان، دامپزشکی و دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص بدهیمعوق، اخذ مجوز، تسهیلات و درخواست زمین طرح و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ گردید .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه