English

سید حامد عاملی:

بانک های عامل نسبت به معیشت مردم احساس مسوولیت کنند

استاندار اردبیل گفت: مدیران بانک‌ها نسبت به گرفتاری مردم احساس مسوولیت کرده و در رابطه با وضعیت اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی، به رسالت خود عمل کنند.

بانک های عامل نسبت به معیشت مردم احساس مسوولیت کنند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گفت: بانک‌های عامل منابع و مصارف خود را در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصادی هماهنگ کنند و نسبت به وضعیت کاهش بروکراسی اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: بانکها نسبت به تامین منابع مالی طرح‌ها و واحدهای تولیدی، اقتصادی و صنعتی استان در حوزه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مشارکت و همکاری داشته باشند.

استاندار اردبیل افزود: فعالیت‌های اقتصادی مستلزم منابع مالی است و برای رفع این مشکل پرداخت تسهیلات برای طرح‌ها و واحدهای اقتصادی بعد از تصویب در کارگروه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و یا اشتغال، سرمایه گذاری برابر ضوابط بانکی انجام می‌شود.

عاملی تصریح کرد: ما نباید چشم خود را به مشکلات مردم ببندیم، تمامی مسوولان استان اعم از نمایندگان مجلس، دولت و دادگستری در خدمت مردم هستند.

وی با بیان اینکه ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اقتصادی استان تصویب شده است گفت: این اعتبار در سفر رئیس جمهور به اردبیل مصوب شده است که از طریق بانک‌های عامل باید تا پایان سال در اختیار طرح های دارای شاخص های اشتغال زایی قرار  گیرد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل مقرر شد بانک های ملی ،سپه، تعاون،صادرات،ملت،تجارت و صنعت و معدن، توسعه صادرات ، پست بانک و صندوق کارآفرینی مبلغ مورد اشاره را به طرح‌های اقتصادی استان پرداخت کنند.

عاملی ادامه داد: بانک های عامل باید تسهیلات لازم را به  واحدهای تولیدی و صنعتی استان که با مشکل سرمایه در گردش و ثابت مواجه هستند پرداخت کنند.

وی گفت: ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و بهبود معیشت مردم از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است و مدیران اجرایی استان برای دست‌یابی به اهداف دولت باید بیش از پیش تلاش کنند که فضای کسب و کار،  قوانین، مقررات و بروکراسی های زاید و مخل و مزاحم دست و پای صادر کننده ها را نبندد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه