English

سید حامد عاملی:

تکمیل زنجیره تولید در ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی دارد

استاندار اردبیل گفت: تکمیل زنجیره تولید در بخش صنعت نقش مهمی در اشتغال پایدار و کاهش هزینه تمام شده محصولات تولیدی دارد.

تکمیل زنجیره تولید در ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جریان بازدید از مجموعه کارخانجات آرتا انرژی و بررسی مشکلات زیرساختی این واحد برای توسعه زنجیره تولید، نقش صنعت را در توسعه استان حائز اهمیت دانست.

وی بیان کرد: مهم ترین اولویت دولت حمایت از تولید و بخش خصوصی برای رونق اقتصادی و اشتغال استان است و تکمیل زنجیره تولید واحدهای صنعتی نیز از جمله اقداماتی است که برای تامین زیرساخت‌های آن حمایت های لازم صورت می گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت و تکمیل زنجیره مجموعه کارخانجات آرتا به عنوان مجموعه صنعتی مطرح در کشور و حتی خاورمیانه، از انجام هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات موجود در راستای تامین آب، برق، گاز و فیبرنوری در این مجموعه خبر داد.

عاملی افزود: از جمله واحدهای تولیدی مجموعه کارخانجات آرتا، واحد تولید متانول بوده که تا چهار ماه آینده قابل افتتاح است.

وی اظهار کرد: تولید ام دی اف، پروفیل و اچ دی اف از دیگر واحدهای تولیدی این مجموعه بوده که با طرفیت بسیار بالایی مشغول فعالیت هستند.

استاندار اردبیل تولید چوب و نهال‌کاری برای تامین مواد اولیه این واحد را از جمله اقدامات این مجموعه اعلام کرد و گفت: مقدمات لازم در راستای تامین زمین برای کاشت نهال انجام گرفته و با هماهنگی‌های لازم سایر نیازمندی‌های این امر نیز تامین می شود.

عاملی با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ در استان نتیجه تلاش‌های شبانه روزی فعالان بخش صنعت و سرمایه گذاران بوده ، از اقدامات ایثارگرانه فعالان بخش تولید قدردانی کرد.

در ادامه این بازدید مشکلات مربوط به تامین آب، گاز ،برق ،فیبر نوری ،مسائل زیست محیطی و اخذ تسهیلات بانکی بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه