English

سید حامد عاملی خبر داد:

رفع مشکلات ۷ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: مشکلات 7 واحد تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی و راهکارهایی برای حل مشکلات این واحدها ارائه شد.

رفع مشکلات 7 واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در چهل و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل گفت: براساس تفاهم صورت گرفته بین بانک های عامل و واحدهای تولیدی، بایستی مسائل پیش پا افتاده بصورت جدی توسط مدیران دستگاههای اجرایی در کارگروه های استانی پیگیری و نتایج آن در جلسات آتی ستاد تسهیل ارائه گردد.

وی با تاکید جدی به مدیران عامل بانک های استان اظهار کرد: بایستی هرچه سریعتر مسائل طرح شده در جلسه بخصوص مساله سرمایه در گردش و بدهی واحدهای تولیدی در اسرع وقت تعیین تکلیف گردد.

استاندار اردبیل گفت: چنانچه در برخی موارد سیستم بانکی اجازه کار را نمی دهد سیستم باید در خدمت انسان باشد و می توان با تفاهم و همکاری و رعایت همه جوانب، سیستم را به نفع مردم و جوانان تغییر داد بصورتی که باعث اشتغال پایدار گردد.

عاملی بیان کرد: هرکاری راهی دارد همه ی ما موظف هستیم برای هر مشکلی مخصوصا مشکل واحدهای تولیدی باید راه حلی پیدا کنیم و یا راهی جدید بسازیم که امکان عبور از مشکلات را با همکاری و تفاهم کلیه مسوولین استانی امکانپذیر نماید.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه دستور جلسه را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در خصوص سرمایه در گردش، مالیات، بیمه تامین اجتماعی، حریم راه ، ثبت اسناد و املاک ، جهاد کشاورزی و تعیین تکلیف بدهی واحدهای تولیدی با بانک های عامل را تشریح کرد.

در این جلسه مسائل و مشکلات 7 واحد تولیدی در خصوص تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی، مجوز احداث،تمدید قرارداد زمین و صدور بلامانع،طرح و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ گردید .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه