English

سید حامد عاملی:

۶۵ طرح اقتصادی در اردبیل به بهره برداری رسید

استاندار اردبیل گفت: همزمان باایام الله دهه مبارک فجر علاوه بر طرح های مورد حمایت صندوق کار آفرینی امید، ۶۵ طرح اقتصادی در استان به بهره برداری رسید.

65 طرح اقتصادی در اردبیل به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جریان افتتاح واحد قزل شیمی لیان تولید کننده سموم کشاورزی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: در این ایام مبارک تعدادی از طرح های عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح شده که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی افزود: سرمایه گذاری صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل منشا خیر و برکت بوده که طرح های مختلف اقتصادی روستایی، خانگی، دانش بنیان با اشتغال زایی مناسب در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

استاندار اردبیل می گوید: تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید داریم که طی جلساتی با مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید کشور نیازمندی های استان جهت سرمایه گذاری و حمایت مطرح شده، و دستورات ویژه جهت حمایت از سوی مدیرعامل صادر شده است.

عاملی بیان کرد: خوشبختانه مدیر عامل این صندوق در این وضعیت آب و هوایی اردبیل را برای افتتاح طرح ها انتخاب کرده که نشان دهنده جدیت در کار و توجه ویژه به استان های کمتر برخوردار این مسوول است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اظهار داشت: همزمان با مناطق مختلف کشور، در استان اردبیل ۷۰۰ طرح تولیدی و اقتصادی مورد حمایت صندوق کار آفرینی به بهره‌برداری رسید که  بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان به این طرح ها هزینه شده است که در مقیاس کوچک، متوسط و خرد خانگی و دانش بنیان هستند.

استاندار اردبیل افزود: برخی از طرح های بخش تولید نیازمند حمایت ویژه بوده که مدیرعامل صندوق کار افرینی دستورات ویژه پیگیری و ارایه تسهیلات لازم را صادر کرده است.

به گفته عاملی تنها راه نجات استان در محور اقتصاد حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار است که امیدواریم روی این ریل حرکت کنیم.

در این افتتاح نعمت‌اله رضایی، مدیرعامل صندوق کارافرینی امید نیز از راه اندازی صندوق پیشرفت عدالت در استان ها خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده، طرحی به نام «صندوق پیشرفت و عدالت» پیش‌بینی شده که منابع آن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود البته با ضریب دو برابر و عاملیت بانک‌ها، این مبلغ ۳۰۰ هزار میلیارد تومان می رسد.

وی گفت: سهم استان اردبیل از منابع «پیشرفت و عدالت» ۶۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود که در مجموع با منابع دیگر، این اعتبارات تا ۱۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش دارد که تحول انقلابی در حوزه اشتغال‌زایی استان اردبیل و کشور صورت می گیرد.

گفتنی است همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر استاندار اردبیل، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و جمعی از مسوولان استانی و محلی واحد تولیدی تولید قزل شیمی لیان تولید کننده سموم شیمیایی متناسب با زنجیره تولید بخش کشاورزی در محل شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افتتاح را افتتاح کردند و در ادامه از چندین کارخانه تولیدی در این شهرک بازدید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه