English

سید حامد عاملی:

زیرساخت های گازرسانی برای توسعه سرمایه گذاری در اردبیل تامین شود

استاندار اردبیل گفت: زیرساخت های لازم برای گازرسانی به فضاهای سرمایه گذاری و توسعه شهرک های صنعتی در سطح استان تامین شود.

زیرساخت های گازرسانی برای توسعه سرمایه گذاری در اردبیل تامین شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی و اجرای خطوط انتقال گاز با اشاره به افزایش فضاهای سرمایه گذاری و توسعه شهرک های صنعتی خواستار تامین زیرساخت های لازم برای گازرسانی به این فضاها و واحدهای در حال سرمایه گذاری شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری و انجام کارهای جدید با زیرساخت های استاندارد ، انتظار می رود در خصوص تامین گاز با مشکل مواجه نشویم.

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر ۹۵ هکتار به مساحت شهرک صنعتی افزوده شده و اجرای زیرساخت های ۶۰ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است.

عاملی با بیان اینکه تمامی مساحت اضافه شده به شهرک صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده گفت: اجرای واحدهای تولیدی و صنعتی در این مناطق از سال آینده شروع می شود که ضروری است برنامه ریزی های لازم برای اجرای زیرساخت های انتقال گاز به این واحدها انجام شود.

وی بیان کرد: برای اجرای خط دوم انتقال گاز اردبیل از میانه نیز باید اقدامات لازم صورت گرفته و هر کاری که برای این مهم نیاز است ، در برنامه های اجرایی مد نظر قرار گیرد.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به مدیریت گاز و عدم قطعی در فصل سرد سال ، از اقدامات شرکت گاز به دلیل جلوگیری از افت فشار و قطعی تقدیر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر اجرای گازرسانی به تمامی روستاهای استان ، گفت: در اجرای گازرسانی به روستاها باید تلاش شود ، هیچ روستایی از چرخه گازرسانی خارج نشود.

سید کمال الدین میرجعفریان می گوید: با توجه به رونق اقتصادی روستاها با اجرای طرح هایی چون کشت گلخانه ای ،پیش بینی می شود در آینده نه چندان دور مهاجرت معکوس در ابن مناطق اتفاق بیفتد.

وی گفت: توسعه شهرک های گلخانه ای از دیگر اقداماتی بوده که با جدیت پیگیری شده و لازم است تامین گاز برای این واحدها نیز در اولویت باشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه