English

سید محمد اعتماد خبر داد:

آمادگی اردبیل برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار اردبیل گفت: شهرستان اردبیل برای استقبال و خدمات دهی به مسافران در آستانه عید و تعطیلات نوروزی آمادگی دارد.

آمادگی اردبیل برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید محمد اعتماد ، فرماندار اردبیل در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اردبیل بر تسهیل روند خدمات دهی در آستانه عید و تعطیلات نوروزی در شهرستان اردبیل تاکید کرد و گفت: دستگاه های مربوطه باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: زیرساخت های گردشگری در شهرستان اردبیل باید تکمیل و توسعه یابد و در این زمینه باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه اردبیل بعد از رقابت با چند استان به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب شده است گفت: در این زمینه فرمانداری اردبیل در کنار میراث فرهنگی بوده تا از این ظرفیت مهم برای توسعه گردشگری شهرستان اردبیل و معرفی جاذبه های گردشگری منطقه استفاده شود.

اعتماد از تشدید نظارت ها بر اصناف و بازار و نانوایی ها در آستانه عید خبرداد و گفت: در این زمینه گشت های مشترک در سطح شهر حضور خواهند داشت.

وی از زیباسازی فضای شهری و ساماندهی ورودی های شهر اردبیل خبر داد و گفت: افرادی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند برای ایمن سازی هر چه زودتر نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند و در این زمینه مراکز تجمیعی و مراکز بهداشت آماده خدمات دهی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه