English

حسن خدا پرست:

خلاف تصور برخی از مردم، اومیکرون آخرین سویه کرونا نیست

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی قائم (عج) بیان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مستمر از ماسک، شست و شوی دست‌ها باید در تعطیلات نوروزی در اولویت رفتاری مردم قرار گیرد.

خلاف تصور برخی از مردم، اومیکرون آخرین سویه کرونا نیست

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن خدا پرست مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی قائم (عج) در سخنانی عنوان کرد: برخلاف تصور برخی از مردم اومیکرون آخرین سویه کرونا نیست بلکه اخباری مبنی بر وجود سویه‌های جدیدی از این بیماری وجود دارد.

خداپرست در ادامه این سخنان اضافه کرد و گفت: اگر با ساده انگاری دستور‌های بهداشتی را رعایت نکنند به احتمال زیاد قبل از پایان یافتن کامل این پیک، وارد پیک شدید بعدی خواهیم شد.

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی قائم (عج) همچنین تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی اگر دستور‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود و مردم واکسیناسیون خود را تکمیل نکنند احتمال آغاز پیک شدیدی وجود دارد.

وی در ادامه متذکر شد: ویروس کرونا دائم در حال جهش است و نمی‌توان پایانی را برای این بیماری متصور شد، تصریح کرد: ممکن است سویه‌های جدید به لحاظ آمار ابتلا و بدحالی بالاتر از سویه‌های قبلی باشد بنابراین عادی انگاری در دید و بازدید عید می‌تواند خطراتی را با خود به همراه داشته باشد.

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی قائم (عج) یادآور شد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مستمر از ماسک، شست و شوی دست‌ها باید در تعطیلات نوروزی در اولویت رفتاری مردم قرار گیرد.

خداپرست خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰۰ بیمار بستری کووید در این مرکز درمانی تحت درمان هستند و روزانه ۲۳ بیمار جدید بستری می‌شوند و ۷۰ بیمار مشکوک به کووید به اورژانس این مرکز درمانی به صورت سرپایی مراجعه می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه