English

سید حامد عاملی:

برنامه ریزی های لازم برای رضایتمندی گردشگران عید نوروز انجام شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به احتمال بالای ورود مسافران و گردشگران به استان در ایام تعطیلات نوروز برنامه ریزی های لازم اجرایی شود.

برنامه ریزی های لازم برای رضایتمندی گردشگران عید نوروز انجام شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: با توجه به احتمال بالای ورود مسافران و گردشگران به استان اردبیل در ایام تعطیلات نوروز ، ضروری است برنامه ریزی های لازم برای رضایتمندی مسافران از این مقصد در دستگاههای مختلف اجرایی انجام شود.

وی اظهار کرد: رضایتمندی گردشگران در سفر به استان انگیزه حضور دوباره و زمینه سازی برای انتخاب استان به عنوان مقصد گردشگران خارجی را نیز موجب می شود.

استاندار اردبیل با یادآوری فرهنگ غنی استان در خصوص پذیرایی از میهمانان ، اجرای طرح های مختلف در راستای آرامش و دسترسی آسان مسافران به امکانات را در افزایش رضایتمندی گردشگران حائز اهمیت دانست.

عاملی توجه به ایجاد سیما و منظر مناسب شهری در تمامی شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و خواستار اقدام فرمانداران و شهرداران شهرستان های مختلف استان شد.

وی گفت: فرمانداران شهرستان ها در صورت وجود کمبودهایی در شهر نسبت به رفع مشکل و نقص ها اقدام کنند.

استاندار اردبیل افزود: تمامی مراکز پذیرایی بین راهی ، نمازخانه های بین راهی ، هتل ها، پمپ های بنزین و تمام فضاهای خدماتی درون شهری و برون شهری باید برای استقبال مناسب از مسافران نوروزی آماده باشد.

عاملی تدوین و اجرای پروتکل های بهداشتی در فضاهای عمومی که مسافران در آنجا رفت و آمد می کنند ، ضروری دانست و گفت: حفظ سلامتی مسافران نیز همانند استقبال از آنان مهم بوده و در این خصوص نیز اقدامات باید به صورت جدی عملیاتی شود.

وی اطلاع رسانی های مستمر هواشناسی، تامین نقدینگی بانک ها ، مشخص کردن شماره تلفن های پاسخگو برای موارد ضروری در بانک ها و سایر دستگاه‌های خدمات رسان و تامین نیازمندی ها در مناطق طبیعی گردشگری را از جمله اقدامات مورد نیاز برای آمادگی استقبال از مسافران دانست.

استاندار اردبیل همچنین تامین اقلام مورد نیاز به میزان لازم در اصناف ، آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر ، آمادگی مساجد و امامزاده ها و تمهیدات لازم برای تعریف و اجرای رویدادهای فرهنگی ، هنر در ایام نوروز را از دیگر ضرورت های استقبال شایسته از گردشگران عنوان کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه