English

سید حامد عاملی خبر داد:

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در آستانه عید نوروز در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز نظارت بر کالاهای اساسی در سطح استان تشدید خواهد شد.

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در آستانه عید نوروز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه تنظیم بازار استان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با همراهی دستگاههای ذیربط و در کنار تعزیرات حکومتی با تعیین اکیپ های مشخص انجام گیرد تا بر اقلام مورد نیاز مردم نظارت جدی صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان هم در پیش است لذا تمهیدات لازم برای تامین اقلام اساسی و مورد نیاز استان اندیشیده شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل نیز گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از ۱۵ اسفند آغاز و به مدت یک ماه، تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

رامین صادقی می گوید: در راستای جلوگیری از موازی کاری این طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها ذیربط از جمله جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و... اجرا خواهد شد.

وی گفت: هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز جلوگیری از تخلفات صنفی مانند کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه است .

صادقی با تاکید بر اینکه کلیه واحد های تولیدی باید قیمت تولیدی را بر روی کالا درج کنند گفت: در این طرح نظارتی تمرکز نظارت‌ها بر مراکز عرضه کالا و خدمات، فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش، قنادی‌ها و کالاهایی که از جانب مردم تقاضا برای خرید آن بیشتر است می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه