English

افزایش ۱۹ درصدی سفرهای جاده ای به خراسان رضوی در شرایط موج ششم

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر محدودیتهایی بر تردد جاده های استان وضع نشده است و از طرف دیگر مدتها بود که مردم به سفر نرفته بودند و برخی اکنون شروع به سفر کرده اند.

افزایش ۱۹ درصدی سفرهای جاده ای به خراسان رضوی در شرایط موج ششم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابوالفضل حسینی‌ عشرت‌آباد رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: سفرهای جاده‌ای به این استان در موسم شیوع سویه جدید کرونا، طی نیمه نخست بهمن ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۹ درصد افزایش یافته است.

حسینی‌ عشرت‌آباد در ادامه این خبر تصریح کرد: آمار به دست آمده از ۹ ورودی استان خراسان رضوی نشان می دهد از یکم تا ۱۵ بهمن ماه ۴۸۶ هزار دستگاه خودروی سواری سبک وارد این استان شده‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال به تعداد ۴۰۹ هزار دستگاه خودرو، حدود ۱۹درصد افزایش نشان می دهد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: در بازه زمانی یاد شده یک میلیون و ۱۷۶ هزار دستگاه خودروی سواری سبک از پنج ورودی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با نیمه بهمن ماه پارسال، ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به محدودیتهای تردد در جاده های استان متذکر شد: در حال حاضر محدودیتهایی بر تردد جاده های استان وضع نشده است و از طرف دیگر مدتها بود که مردم به سفر نرفته بودند و برخی اکنون شروع به سفر کرده اند.

حسینی عشرت آباد یادآور شد: سفرهای زیارتی به مشهد و فعالیت گسترده مراکز اقامتی و تجاری استان ادامه دارد و تا پیش از این جریمه و محدودیتهای جاده ای مهمترین عامل کاهش دهنده سفرها به مشهد بود و تا زمانی که محدودیتهای یاد شده اعمال نشود سفرها به همین شکل روند افزایشی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه