English

امیررضا رجبی:

افتتاح ۲۸ طرح صنعتی ومعدنی همزمان با دهه فجر در خراسان رضوی

رییس سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: پنج هزار و ۷۳۴ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۲۰۷ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۹۳ هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال در خراسان رضوی فعال هستند.

افتتاح ۲۸ طرح صنعتی ومعدنی همزمان با دهه فجر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیررضا رجبی رییس سازمان صمت خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر سالجاری ، ۲۸ طرح صنعتی ومعدنی با  حجم سرمایه گذاری ریالی و ارزی بیش از ۳ هزارمیلیارد تومان و یکصد میلیون یورو توسط بخش خصوصی در خراسان رضوی به مرحله افتتاح رسیده و آماده بهره‎برداری می‌شود .

رجبی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: طرح‌های صنعتی مذکور شامل صنایع معدنی ، ساختمانی ، شیمیایی، غذایی ، فلزی و غیر فلزی است که در شهرستان‌های بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، سبزوار، گناباد، نیشابور، زبرخان، فریمان، بینالود و مشهد به بهره‌برداری رسیده است.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی همچنین افزود: بیش از ۲هزار و پانصد نفر را به طور مستقیم مشغول به کار خواهدکرد و از دیگر این طرح ها، کاتد مس، سموم وکود کشاورزی، کلرید پتاسیم، شستشوی کائولن، انواع چسب، انواع کاسه نمد، کنسانتره آهن، آهک هیدراته و میکرونیزه، ماسه ریخته‌گری و سیلیس دانه بندی، برش انواع سنگ می باشد.

وی ادامه داد: طرح های دیگر نیز انواع سرم و الکترولیت مورد مصرف انسانی، اگزوز کامل، خمیر آلومینیوم، پروتئین بافت دار، قطعات بتنی، انواع بوش و پیستون خودرو و ساخت تجهیزات پزشکی و جراحی و وسایل ارتوپدی از جمله محصولات و زمینه های کاری این واحدهای تولیدی هستند .

رجبی در خاتمه تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۴ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۲۰۷ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۹۳ هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال در خراسان رضوی فعال هستند که بیشترین حجم سرمایه‌گذاری صنعتی این استان به ترتیب متعلق به صنایع فلزی، صنایع غیرفلزی و معدنی، صنایع پتروشیمی و پلیمری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه