English

اخطار مدیریت الگوی مصرف و قطع گاز برای ۲۵ اداره در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: دمای رفاه ساختمان‌های دولتی باید ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در فضا‌های داخلی و بسته و ۱۸ درجه سانتیگراد در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی سرپوشیده باشد.

اخطار مدیریت الگوی مصرف و قطع گاز برای ۲۵ اداره در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۴۱ هزار فقره نظارت و بازرسی مصرف گاز از دستگاه‌های دولتی استان انجام شد که منجر به صدور ۹۴۶ اخطار مدیریت الگوی مصرف و قطع گاز برای ۲۵ اداره گردید.

افتخاری در ادامه این خبر افزود: شرکت گاز خراسان رضوی از نیمه آذرماه امسال مطابق بخشنامه ابلاغی معاون رییس جمهوری نسبت به تشکیل گشت‌های پایش مدیریت مصرف گاز در ادارات و موسسات دولتی استان اقدام نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی همچنین گفت: شرکت گاز خراسان رضوی با تشکیل ۵۰ تیم نسبت به پایش و نظارت مصرف گاز ادارات دولتی استان اقدام می‌کند که در صورت  رعایت  نکردن صرفه‌جویی و دمای رفاه، در مرحله اول اخطار کتبی صادر شده و در صورت عدم اصلاح مصرف در مرحله بعد با هماهنگی استانداری نسبت به قطع جریان گاز آن‌ها اقدام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به میزان دمای رفاه متذکر شد: دمای رفاه ساختمان‌های دولتی باید ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در فضا‌های داخلی و بسته و ۱۸ درجه سانتیگراد در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی سرپوشیده باشد.

افتخاری در خاتمه تاکید کرد: با توجه به گستردگی و ماندگاری جبهه هوای سرد در کشور و افزایش مصرف گاز طبیعی، از مدیران دولتی و متولیان انرژی ادارات درخواست می‌شود وسایل گرمایشی سازمان متبوع خود را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کار و در تعطیلات آخر هفته خاموش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه