English

سرپرست شرکت گاز مازندران:

برای فرهنگ سازی جهت اصلاح الگوی مصرف به دنبال تعامل با مساجد هستیم

سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه آموزش قرآن و توسعه فعالیت های قرآنی در اولویت برنامه های شرکت گاز مازندران قرار دارد، گفت: عمل به قرآن در کنار شرکت کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان در مسابقات قرآنی برای ما مهم است، در این حوزه محدودیت بودجه‌ای نداریم.

برای فرهنگ سازی جهت اصلاح الگوی مصرف به دنبال تعامل با مساجد هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی با بیان اینکه کار ما گازرسانی است، اظهار داشت: در کل مازندران 61 شهر داریم، 59 شهر گازدار شدند، 2 هزار و 467 روستا گازدار شدند، 332 روستا در دست اقدام داریم، امیدواریم تا سال 1402 کل مازندران گازدار شوند.

وی با بیان اینکه جنس و ماهیت کار ما تأمین انرژی گرمایشی است، ادامه داد: در 24 روستا در بهشهر، 8 روستا در ساری، 17 روستا در تنکابن در حال اجرای پروژه گازرسانی هستیم، در مجموع حدود یک میلیون و 550 هزار مشترک در استان داریم.

سرپرست شرکت گاز مازندران افزود: در بحث الگوی مصرف انتظار ما از همه مردم این است که دمای منزل را بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد نگه دارند تا بتوانیم با مدیریت این بخش و به‌ خصوص ادارات اینکه یک ساعت قبل از پایان کار شعله‌ها را خاموش کنند استمرار گازرسانی را داشته باشیم‌.

وی تأکید کرد: برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز از طریق اطلاع‌رسانی در فضای الکترونیک، بهره‌گیری از صداوسیمای مرکز استان طبق قرارداد، در اجتماعات و شبکه های اجتماعی و همچنین استفاده از ظرفیت مساجد اقدام خواهیم کرد.

 مایلی رستمی در پاسخ به این سؤال که آیا از ظرفیت بیش از هزار و 196 کانون در استان برای فرهنگسازی درخصوص اصلاح الگوی مصرف گاز استفاده می‌کنید، بیان داشت: از این فعالان می خواهیم برای همکاری با شرکت گاز در بحث فرهنگسازی برای اصلاح الگوی مصرف به روابط عمومی مراجعه کنند، ما به همه گفتیم مصرف بهینه گاز وظیفه همه است.

وی از تخفیف این شرکت به مشتریان خوب و رایگان کردن افراد مددجو تحت حمایت‌های نهادهای مختلف خبر داد و گفت: از آن طرف انتظارمان این است که همه کمک کنند، در این خصوص آموزش در مدارس و مساجد قبل از شیوع کرونا به‌ صورت پررنگ و الان هم به‌صورت منطقه‌ای ارائه می‌شود.

سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه عمل به قرآن در کنار شرکت کارکنان و همسران و فرزندان کارکنان در مسابقات قرآنی برای ما مهم است، تصریح کرد: این بخش برای شرکت گاز بسیار با اهمیت است در این حوزه محدودیت بودجه‌ای نداریم و هر حمایتی را که لازم باشد انجام می‌دهیم، شرکت در مسابقات با ارائه تشویقات مختلف در دستور کار داریم‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه