English

حسن افتخاری:

صدور ۴۷۹ اخطار و سه مورد قطعی گاز مشترکان اداری در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش نمودن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری از نکات مطرح شده در بخشنامه معاون اول رییس جمهوری است.

صدور ۴۷۹ اخطار و سه مورد قطعی گاز مشترکان اداری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: این شرکت از ابتدای آذرماه تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از ادارات سطح استان انجام داده که منجر به صدور ۴۷۹ اخطار و سه مورد قطعی گاز مشترکان اداری شده است.

افتخاری در ادامه این خبر اضافه کرد: مطابق بخشنامه معاون اول رییس‌جمهوری، تمام ادارات، سازمان‌ها، موسسه‌ها و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح و استانداری‌ها مکلف به رعایت الگوی مصرف انرژی و دمای رفاه هستند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی همچنین متذکر شد: دمای رفاه تعیین شده ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد در فضاهای داخلی و بسته و ۱۸ درجه سانتی‌گراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده است.

وی ادامه داد: روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش نمودن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری از جمله نکات مطرح شده در بخشنامه معاون اول رییس جمهوری با موضوع مصرف بهینه در ادارت دولتی است.

افتخاری همچنین تاکید کرد:  استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالای A و B و انجام معاینه فنی موتورخانه‌ها توسط شرکت‌های تأیید صلاحیت‌شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران از دیگر مواردی است که طبق بخشنامه معاون اول رییس جمهوری با موضوع مصرف بهینه در ادارات دولتی باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: شرکت گاز استان با تشکیل گشت‌های پایش، دمای رفاه ادارات و ساختمان‌های دولتی را کنترل می‌کند و ادارات و موسسات دولتی پرمصرف در مرحله نخست، اخطار کتبی دریافت نموده و در صورت مشاهده مجدد عدم رعایت صرفه‌جویی به دلیل رعایت نکردن دمای رفاه، جریان گاز طبیعی آنها با هماهنگی استانداری قطع خواهد شد.

افتخاری در خاتمه اظهار کرد: ادارات، موسسه‌ها و شرکت‌های دولتی مکلف هستند در چهار ماه پایانی سال مصرف گاز خود را حداقل ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهند و شرکت گاز خراسان رضوی به ۲.۵ میلیون مشترک شهری و روستایی خدمات رسانی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه