سرخط خبرها
  • واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
  • رامین رضاییان، در رده‌ هشتم خلاق‌ ترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۲۶
  • پرواز مستقیم تهران - دوبی از ۱۰ تیر ماه برقرار می‌شود
  • دعوت از لژیونر دورگه جدید به اردوی تیم ملی بسکتبال
  • آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع نیست
  • پلاک شدن اسکوترها جدی تر شد
  • دانمارک به دنبال ممنوعیت پخش اذان ازبلند گو‌های مساجد شد
  • اعتراض کمدین آمریکایی به ویزای یک روزه بازیکنان ایران
  • ادامه برخورد نادرست علیه بیماران در کمپ‌های ترک اعتیاد
  • اصناف: گرانی لحظه‌ای، صنف ها را از قیمت‌گذاری عاجز کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی

حسن افتخاری:

گاز ادارات پرمصرف در خراسان رضوی از اول آذر ماه قطع خواهد شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: شرکت گاز استان با تشکیل گشت‌های پایش نسبت به کنترل رعایت دمای ادارات و ساختمان‌های دولتی اقدام می‌کند و در مرحله نخست اخطار کتبی و در صورت تکرار گاز آنها قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: گاز ادارات و موسسات دولتی پرمصرف استان از ابتدای آذرماه قطع خواهد شد و تاکید بر لزوم مدیریت مصرف بهینه گاز طبیعی در همه بخش‌های مصرفی را داریم.

افتخاری در ادامه این خبر تاکید کرد: مطابق بخشنامه معاون اول رییس جمهوری، تمام ادارات، قطع گاز ادارات پرمصرف خراسان رضوی سازمان‌ها، مؤسسه‌ها و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری‌ها ملکف به رعایت ضوابط مصرف انرژی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی همچنین متذکر شد: شرکت گاز استان با تشکیل گشت‌های پایش نسبت به کنترل رعایت دمای ادارات و ساختمان‌های دولتی اقدام می‌کند، و گاز ادارات و موسسات دولتی پرمصرف که به بخشنامه مدیریت مصرف بهینه گاز طبیعی توجه نکنند، از ابتدای آذرماه قطع خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ادارات و موسسات دولتی پرمصرف در مرحله نخست اخطار کتبی دریافت نموده و در صورت ادامه بی توجهی به صرفه جویی و یا عدم رعایت دمای رفاه، جریان گاز طبیعی آن‌ها با هماهنگی استانداری قطع می‌شود.

افتخاری همچنین اظهار کرد: رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد در فضا‌های داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی سرپوشیده، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغار وقت اداری و خاموش نمودن آن یک ساعت قبل از پایان وقت اداری الزامی است.

وی ادامه داد: خاموش نمودن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل، استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا A و B، انجام معاینه فنی موتورخانه‌ها توسط شرکت‌های تأیید صلاحیت‌شده از سوی سازمان ملی استاندارد، سرویس و تعمیر دوره‌ای تجهیزات گازسوز از طریق متخصصان مجاز و نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گازسوز از اصلی‌ترین نکات مطرح شده در بخشنامه معاون اول رییس جمهوری است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی یادآور شد: ادارات، مؤسسه‌ها و شرکت‌های دولتی ملکف هستند در چهار ماهه پایانی سال حداقل ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

افتخاری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: مسئولان متولی انرژی در دستگاه‌های دولتی می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۵۹۴ مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی، نسبت به دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه راهکار‌های کاهش مصرف گاز طبیعی در ساختمان‌های اداری اقدام کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه