English

فرماندار کرمانشاه:

امروز دشمن برای با ضربه زدن به ایران اسلامی، جوانانمان را هدف گرفته است

به ریاست فضل اله رنجبر فرماندار مردمی کرمانشاه هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

امروز دشمن برای با ضربه زدن به ایران اسلامی، جوانانمان را هدف گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه، فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پیشاپیش تبریک گفت و عنوان کرد : پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ، جلوه گاه عزت ملت ایران ، موجب استقلال کشور و حرکتی نو در جهان اسلام است که باید آن را قدر نهاد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با پیشوایی امام (ره) بر پایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت و از واژه‌هایی که امام بیش از هر واژه دیگر به کار می برد، وحدت  بود؛ زیرا وحدت، کلید پیروزی و استمرار انقلاب است. انقلاب اسلامی ایران، با صلابت اما مظلوم است.

وی افزود: متاسفانه برخی از رسانه های معاند به هر بهانه‌ای می خواهند صفوف ملت را متفرق کنند و حال آن که انقلابی واقعی کسی است که وفاق ملی را تحت زعامت رهبری معظم  انقلاب پی بگیرد  تا قدرت ملت بر مکر دشمن فائق آید.

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به کاهش معضلات اجتماعی پرداخت و عنوان کرد : جوانان ما در معرض خطر اعتیاد هستند و باید با آموزش و رویکرد پیشگیری آنها را آگاه سازیم که خدای ناکرده به دام اعتیاد این بلای خانمان سوز گرفتار نشوند.

این نشست با حضور سیروس خانی معاونت سیاسی،  امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه   مصطفی باباملکی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و دیگر نمایندگان ادارات عضوء ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه در روز چهارشنبه بیست و نهم دیماه در محل سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه