English

واعظ جوادی در نشست خبری جبهه جهادگران ایران اسلامی:

ضرورت پیگیری لایحه خشونت علیه زنان در مجلس آینده/درصد بالایی از بذرهای ما تراریختی با عنوان"به نژادی" هستند

نامزد انتخاباتی لیست جبهه جهادگران انقلاب اسلامی گفت: در صورت ورود به مجلس تصویب لایحه خشونت علیه زنان را پیگیری خواهیم کرد.

ضرورت پیگیری لایحه خشونت علیه زنان در مجلس آینده/درصد بالایی از بذرهای ما  تراریختی با عنوان"به نژادی" هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، فاطمه واعظ جوادی نامزد انتخابات جبهه جهادگران ایران اسلامی در نشست نامزدهای جبهه جهادگران، با اشاره به سابقه خود در مسئولیت سازمان حفاظت از محیط زیست در دولت نهم،‌ اظهار داشت: وقتی در تولید بنزین داخل به خودکفایی رسیدیم، سعی کردیم که مصوبه بگیریم تا تولید گازوییل با یورو ۵ و همزمان بنزین هم با استادارد یورو ۴ باشد.

وی با بیان اینکه هرکسی که در مسیر حفظ محیط زیست گامی برداشته باید تقدیر شود، گفت: حدود ۹ الی ۱۰ ماه است که دام های وارداتی‌ ما بلاتکلیف است، چون تبصره قانون جامع دامداری اصلاح نشده بلکه حذف شده است.

واعظ جوادی گفت: ۸۰ درصد بذر سبزیجات و صیفی‌جات ما از خارج وارد می‌شود و خیلی نمی‌دانیم در چه وضعیتی است و ممکن است بحث تراریختی با عنوان "به نژادی" در آنها وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما هنوز قانون شکار صید قبل از انقلاب را داریم انتظار این است که قانون شکار صید به اسم قانون حفاظت از محیط زیست تغییر پیدا کند.

وی گفت: لایحه خشونت علیه زنان توسط قوه قضاییه تصویب شده اما متاسفانه دولت اجرا نمی کند؛ اگر وارد مجلس شویم پیگیری خواهیم کرد که این طرح اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه