English

در ادامه رایزنی‌های استاندار لرستان؛

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به لرستان سفر می‌کند

تا ساعاتی دیگر، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در سفری دو روزه، وارد لرستان می‌شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به لرستان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تا ساعاتی دیگر وارد استان لرستان می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر دو روزه، با حضور در تپه شهدای خرم آباد، به مقام شامخ شهدای گرانقدر، ادای احترام خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی سپس با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با حجت‌الاسلام شاهرخی دیدار و گفت‌وگو، و در فریضه نماز مغرب و عشا شرکت خواهد کرد.

نشست خبری با اصحاب رسانه و تشریح برنامه های سفر، بخش دیگری از اقدامات معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان عزیمت به لرستان است.

همچنین دیدار با خانواده 2 شهید و ایثارگر خرم آباد، بازدید از مرکز فرهنگی ورزشی و توانبخشی خرم آباد، شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از دیگر برنامه های روز نخست سفر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی به لرستان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بروجرد می‌رود

این در حالی است که معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در دومین روز سفر به لرستان، با حضور در شهرستان بروجرد، به دیدار امام جمعه شهرستان خواهد رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانش آموز بروجرد، در یادواره «پرواز پروانه‌ها» دانشگاه آزاد اسلامی این شهر شرکت خواهد کرد.

گفتنی است، سیدامیرحین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ساعت 15 امروز چهارشنبه 22 دی ماه 1400، وارد فرودگاه خرم‌آباد خواهد شد و مورد استقبال رسمی مقامات استانی قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه