English

به گل نشستن یک فروند بارج در ساحل بندرعباس به دلیل شرایط نامساعد جوی

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند بارج بدلیل عدم مهار مطلوب، شرایط نامساعد جوی و افزایش سرعت لحظه ای باد، شب گذشته از یدکش اصلی جدا و در ساحل پشت شهر بندرعباس به گل نشست.

به گل نشستن یک فروند بارج در ساحل بندرعباس به دلیل شرایط نامساعد جوی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل مکی زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در خصوص به گل نشستن یک فروند بارج در ساحل بندرعباس مجاورت پارک کپشکن اظهار داشت: به رغم هشدارهای هواشناسی و اعلام وضعیت بحرانی شب گذشته یک فروند شناور بارج موسوم به نصر ۸۳۲ بدلیل عدم مهار مطلوب از یدکش اصلی (یدک کش کمال ۲۲) در ساعت ۰۱:۳۰جدا و در ساحل بندر عباس به گل نشست.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه ماهیت شناورهای بارج بگونه ای است که ویژه حمل بار بوده و فاقد خدمه می باشد اظهار داشت: کلیه خدمه در شناور یدکش اصلی مستقر و بحمدالله این اتفاق هیچ گونه تلفات جرهی و جانی در پی نداشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با مالک شناور مقرر گردید با مساعد شدن شرایط جوی و در مد کامل؛ نسبت به جابجایی و انتقال این شناور به دریا اقدامات لازم صورت پذیرد و کلیه فرایند بازگردانی با نظارت مستقیم این داره کل و رعایت دقیق الزامات ایمنی انجام شود.

شایان ذکر است؛ شناور بارج به شناوری اطلاق می شود که فاقد موتور پیشران بوده و از طریق یک فروند یدک کش بارهای فله را در مسیر های کوتاه جابجا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه