English

آغاز داکینگ دو شناور در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی

معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در جهت حفظ و ارتقاء توان عملیاتی دریایی کشور ، عملیات داکینگ همزمان دو فروند شناور یدکش در سرسره تعمیرات بندر شهید رجایی انجام شد.

آغاز داکینگ دو شناور در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدرضا پور رجبی معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان بابیان اینکه دو شناور برنا و هدایت ۶ نقش مهمی را در پهلودهی و جداسازی و همچنین شرکت در عملیات های اطفا حریق ایفا می کند، گفت: داکینگ ( از آب‌گیری) وتعمیرات زیر آبی و اساسی شناورهای مذکور روز گذشته ۱۴ آذر ماه بطور همزمان در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی آغاز شد.
معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان در توضیح مشخصات یدک‌کش برنا بیان داشت: این یدک‌کش با آبخور ۲,۷۵، دارای ۲۶ متر طول، ۷ متر عرض و ۳,۴۸ متر ارتفاع است.
وی بازسازی و نوسازی کامل و مجهزشدن به سیستم آتشخوار پرقدرت همچنین انجام تغییرات سازه‌ای با کمترین هزینه ممکن را مهمترین هدف در تعمیر این شناور عنوان کرد.
پور رجبی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه؛ یدک‌کش هدایت ۶ نیز برای انجام تعمیرات زیرآبی و بازرسی‌های دوره‌ای و اخذ گواهینامه‌های رده بندی و ایمنی بر روی سرسره قرار گرفت، اظهارداشت: هدایت  ۶با مشخصات فنی 36 متر طول  ۱۰ متر  عرض و آبخور ۳,۴۰ متر پس  از تعمیرات و اخذ گواهینامه مربوطه وارد چرخه خدمات حمل و نقل دریایی خواهد شد.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان پیش بینی کرد فرایند تعمیراتی یدک کش هدایت ۶ در مدت زمان دو ماه و برای یدکش برنا با توجه به حجم تعمیرات مورد نیاز و قابلیت افزایی و نوسازی تجهیزات ۶ماه برنامه ریزی شده و کلیه مراحل  به دست متخصصان داخلی تعمیر و  به آب اندازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی