English

توانمند سازی صاحبان مشاغل با برگزاری دوره های آموزشی در دانشگاه علامه کیش

نماینده و سفیر دانشگاه علامه طباطبایی از افتتاح مرکز آموزش‌های آزاد، تخصص و مهارت‌افزایی به‌عنوان اولین گام برای به ارمغان آوردن نام علامه به کیش خبر داد.

توانمند سازی صاحبان مشاغل با برگزاری دوره های آموزشی در دانشگاه علامه کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید جلیل جوادی نماینده و سفیر دانشگاه علامه طباطبایی در نشست با اصحاب رسانه، محور فعالیت دانشگاه علامه در مرکز کیش را آموزش‌های تخصصی آزاد و ارائه‌ دوره‌هایی که منتج به گواهینامه می‌شود عنوان کرد و افزود: آموزش‌های مقطعی در فازهای بعدی دانشگاه قرار دارد.
وی دانشگاه علامه طباطبایی را یکی از معتبرترین نام‌های علوم انسانی در خاورمیانه عنوان کرد و گفت: گواهینامه‌های این دانشگاه در سراسر کشور معتبر و مستند هستند.
جوادی بزرگ‌ترین نام آوران عرصه رسانه و علوم ارتباطات را غلامحسین افخمی، علی‌اصغر کیا، پاکدل و فرقانی برشمرد و گفت: برگزاری دوره‌هایی به‌منظور ارتقا علم رسانه و اعطای گواهینامه‌ معتبر در دستور کار این مرکز قرار دارد.
نماینده دانشگاه علامه با تاکید بر تمرکز این مرکز بر دوره‌های مدیریت، تصریح کرد: دوره‌های مدیریت کسب و کار، مدیریت عالی کسب‌وکار، مدیریت ارشد کسب و کار دوره‌های MBA و DBA،دوره‌های آموزش هتلداری و گردشگری،دوره‌های روانشناسی،دوره‌های آموزش زبان و مانند آنها با ارائه‌ حضوری و مجازی برای آموزش در این مرکز انتخاب و برنامه‌ریزی شده‌اند.
جوادی بیان داشت: علاقه‌مندان با مراجعه به این سایت و مشاهده‌ تقویم دوره‌ها، می‌توانند دوره‌های موردنظر خود را انتخاب و ثبت‌نام کنند.
وی بااشاره به هزینه‌های ۲۰ تا ۳۰درصد کمتر این دوره‌ها به نسبت دانشگاه‌های دیگر تصریح کرد: این دوره‌ها، به‌‌صورت‌ بلندمدت و کوتاه‌مدت برگزار خواهند شد.
وی ارتقا سطح علمی جامعه بازاریان و دستیابی به دانش روز را از مهمترین هدف انعقادتفاهم نامه با جامعه هدف تجار و بازاریان امری ضروری و مهم  دانست.
نماینده دانشگاه علامه از برگزاری اولین دوره‌ آموزش MBA برای ارتقا کسب و کار بازاریان کیش خبر داد و گفت: این دوره‌ها با شهریه‌ی حدود ۱۲ میلیون تومان، اوایل بهمن‌ماه آغاز خواهد شد. مدت‌زمان این دوره‌ها در صورت ارائه‌ی فشرده ۵ماه و در غیر آن حدود ۱۲ ماه خواهد بود.
جوادی اذعان داشت: برای برجسته کردن ظرفیت ها و توانمندهای جزیره کیش از همکاران مان در حوزه رسانه جزیره برای حضور در این گردهمایی دعوت به عمل آوردیم.
وی بیان داشت: درخواست ما از رسانه ها این است در راستای برگزاری دوره های آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی اطلاع رسانی داشته باشند و این آگهی را به سمع و نظر مردم وعلاقمندان به این‌ دوره ها برسانند.
نماینده دانشگاه علامه تصریح کرد: در این گردهمایی در حضور اصحاب رسانه ما قول دادیم، دوره های ارتباطات و رسانه را با ارائه صدور گواهی نامه در دانشگاه علامه آموزش دهیم و ما از همکاران مان در حوزه رسانه در خواست حمایت کردیم تا از این طریق بتوانیم در سرعت بخشی برگزاری این دوره ها آموزشی کوشا باشیم.
وی عنوان کرد: قطعا دانشگاه علامه طباطبایی جزیره کیش در حوزه علوم انسانی سرآمد است و جزیره به عنوان یکی از مهمترین مناطق آزاد کشور در زمینه فعالیت های فرهنگی هم حرف هایی برای گفتن دارد.
جوادی بیان داشت: برای پیشبرد اهداف و توسعه جزیره کیش در حال رایزینی با معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی هستیم تا از طریق حوزه معاونت دانشگاه بتواند برنامه هایی را برای این مرکز تدارک ببیند و ماهم به عنوان نماینده دانشگاه علامه، بر روی این پروژه نظارت داشته باشیم.
وی با اشاره به تدوین برنامه های جدید در حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: رسالت دانشگاه علامه طباطبایی در جزیره کیش تاکید بر بر دوره های آموزشی نظیر MBA، هتلداری و.... برای ارتقا صنعت گردشگری در این‌ منطقه آزاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه