English

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت:

خدمت بی منت در دولت ایران قوی یک اصل است

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت با بیان اینکه محرومترین استان‌های کشور همچون ایلام، بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را داشتند، گفت: مسئولان باید در دولت ایران قوی به جای محرومیت، محبوبیت ایجاد کنند، چرا که دولت آیت الله رئیسی ضد فساد است و به آحاد مختلف مردم بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته کشور خدمت بی منت می کند.

خدمت بی منت در دولت ایران قوی یک اصل است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علیرضا علیان نژاد مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت در نشست هم اندیشی با مدیران عامل و منابع انسانی شرکت گاز استان، شرکت پالایش گاز ایلام، پخش فرآوردهای نفتی منطقه ایلام که به میزبانی شرکت گاز استان ایلام برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور مردم در تمامی صحنه ها نشان از دلدادگی مردم به نظام انقلاب اسلامی دارد، افزود: مردم ایران اسلامی در همه عرصه ها از نظام و آرمان های انقلاب جانانه دفاع کردند و امروز باید در زمینه های مختلف مورد توجه قرار گیرند.

وی به رشادت کارکنان شرکت ملی گاز ایران در تعمیرات خط آسیب دیده که توسط گروهک‌های تروریستی و خرابکار مورد آسیب قرار گرفته بود در کمترین زمان ممکن به اتمام رسید، اشاره و اظهار داشت: کارکنان شرکت ملی گاز با همت جهادی و تلاش کم‌نظیر و در یک عملیات کم‌سابقه از نظر زمان و شیوه اجرای کار، بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را ناامید کردند و خانه‌های مردم را در سرمای سخت زمستان، گرم نگه داشتند.

مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، ترور، سلامت و بخصوص یک هزارو ۵۶ شهید وزارت نفت، تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان خود بزرگی و عزت را برای مردم ایران به ارمغان آوردند و اگر امروزه در همه زمینه‌ های مختلف حرفی برای گفتن داریم، همه از برکت خون شهداست.

علیان نژاد با بیان اینکه عملیات موشکی وعده صادق سپاه پاسداران علیه رژیم غاصب صهیونیستی یک عملیات غرورآفرین بود که قدرت نظامی و منطقه ای ایران را به تمام دنیا گوشزد کرد،گفت: دنیا قدرت علمی، جهادی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را در عملیات وعده صادق دید و امروزه دشمنان این مرز و بوم از قدرت نظامی ایران هراس دارند.

وی به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و افزود: شرکت های زیر مجموعه نفت و گاز می بایست به منظور تحقق نامگذاری سال جاری در زمینه تولیدات و اشتغالزایی تلاش کنند..

نماینده وزیر نفت با بیان اینکه اگر رشد تولیدات داخلی به نحو مطلوب انجام شود بسیاری از مشکلات مهم اقتصادی کشور همچون تورم، اشتغالزایی وغیره برطرف می شود،اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندین سال متوالی است که نامگذاری سال را بر مبنای تولید انتخاب می کند که این مهم وظیفه مسئولان کشور را در قبال تولید داخلی چند برابر می کند.

وی با بیان اینکه وزیر نفت در روز رای اعتماد خود بر دو موضوع بسیار مهم تاکید داشت و آن هم حفظ نیروی انسانی متخصص و مبارزه با فساد بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه تلاش های وزیر محترم نفت ضمن حمایت از نیروی انسانی متخصص، از فساد و عوامل فساد زا در این وزارتخانه نیز جلوگیری شده است.

علیان نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اداره کل تخلفات وزارت نفت همکاری و هماهنگی خوبی با دستگاههای نظارتی دارد، گفت: مجموعه هیات‌های تخلفات وزارت نفت با نظارت کامل در تمامی سطوح و با اشرافیت به علوم تخصصی و رفتاری با تخلفات اداری در راستای اهداف دولت آیت الله رئیسی و همچنین جهت کاهش تخلفات در وزارت نفت عمل می کند.

نماینده وزیر نفت با بین اینکه در اداره کل تخلفات وزارت نفت از نفرات و متخصصان استفاده می‌شود که در این امر اشرافیت کاملی دارند، گفت: نگاه هیات‌های تخلفات اداری و تجدید نظر می‌بایست با عدالت و مر قانون باشد، هر چند ما موظف هستیم تا اخلاق و عطوفت اسلامی برقرار کنیم و به همین جهت می بایست در برقراری رای ها نهایت دقت در آن شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت با اشاره به اینکه با توجه به آمار، تخلفات اداری در وزارت نفت دولت سیزدهم کاهش قابل‌توجهی داشته است، افزود: این موضوع نشان از همت و تلاش اعضای هیات های رسیدگی به تخلفات اداری در این وزارتخانه دارد.

علیان نژاد با بیان اینکه نگاه هیات ها برای بررسی پرونده‌های تخلفات اداری باید واقع ‌بینانه‌، پیشگیرانه ‌تر و به دور از حاشیه باشد تا حقی از کارکنان ضایع نشود، اظهار داشت: هیات‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری وزارت نفت باید دو اصل منابع انسانی و مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه آموزش مستمر کارکنان برای پیشگیری از وقوع تخلفات جزو اولویت های این اداره کل است، اظهار داشت: مدیران و کارکنان شرکت های مختلف زیرمجموعه وزارت نفت باید با رعایت قوانین و مقررات و همچنین تکریم ارباب رجوع با ترویج فرهنگ خدمت رسانی بدنبال حل مشکلات مردم باشند.

وی در پایان گفت: دوره های آموزشی کارکنان جهت آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات براساس ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی به عنوان راهکاری جهت کاهش تخلفات در سطح وزارتخانه ها می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه