English

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا مطرح کرد؛

مسئولان به غرب هرمزگان هم سفر کنند

امام جمعه بندرلنگه با بیان اینکه مسئولان به غرب هرمزگان هم سفر کنند بیان کرد: سفر معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور هم‌زمان به استان هرمزگان نشان از جدیت دولت در دیده شدن ظرفیت های استان هرمزگان و رفع موانع این استان است.

مسئولان به غرب هرمزگان هم سفر کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: رزمندگان اسلام از لاک دفاعی باید بیرون آمده و موضع تهاجمی علیه دشمنان قسم خورده داشته باشند و کسی که امید به فضل و لطف امداد غیبی الهی دارد همیشه پیروز است.
وی با بیان اینکه بسیج حزب الله است عنوان کرد: لشکر مخلص خدا به همین خاطر امید به فضل و مدد خداوند دارد و همیشه پیروزی، ماندگاری، پویایی و پیشرفت بسیج امید به خداست؛ توکل بر آن و آیات مختلف قرآن به آن اشاره بر این دارد که خداوند یاری میکند هر کس که دین او را یاری کند و خداوند از مومنین حقیقی دفاع خواهد کرد.
امام جمعه بندرلنگه با اشاره به اینکه به اراده و اذن خداوند ولو تعداد مومنین و رزمندگان اسلام کم باشد بر گروه فراوان دشمنان پیروز خواهند شد گفت: این‌ها مجموعه امیدهای است که بر اساس آموزه‌های قرآنی در دل بسیج و بسیجیان ریشه دوانده است تا این تدین اعتقاد و امید به خداوند در بسیج وجود دارد آن‌ها پیروزند، رمز موفقیت بسیج و پیروزی او ایمان بسیجی است که باید در تقویت آن کوشا باشیم.
وی خاطرنشان کرد: پیروزی چندصد جوان حزب الله لبنان بر ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل در صحنه های مختلف و پیروزی انصار الله یمن، رزمندگانی با پاهای برهنه و شکم‌هایی گرسنه بر ائتلاف سعودی مجهز به انواع سلاح های روز دنیا فقط به خاطر ایمان آنها و امید آن ها به خداست.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در ادامه ضمن تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به همه بسیجیان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی بیان کرد: خدمت به بسیح و تقویت بسیج وظیفه هر ایرانی غیور و مسئول در جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه هفتم آذر سالروز حماسه آفرینی ناوچه موشک انداز پیکان در سال ۱۳۵۹ در مواجهه با حزب عراق است که تبلور ایثار و جان‌فشانی پرسنل قهرمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود گفت: این روحیه نیروی دریایی ارتش عامل برقرای ثبات و امنیت در مرزهای آبی کشور است.
امام جمعه بندرلنگه اظهارداشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش در تعامل کامل با نیروی مقتدر دریایی سپاه مثل دو لبه قیچی، خلیج فارس و دریای عمان را به جهنمی برای دشمنان ایران تبدیل کرده و بدن هر متجاوزی را به قعر آب‌های ایران خواهد فرستاد تا دیگر هوس آمدن به خلیچ فارس نکند.
وی با اشاره به ۱۰ آذرماه روز مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید ضمن حفظ شان خود و تلاش برای تصویب آنچه دلخواه مردم و اسلام است با کنار گذاشتن حب و بغض های شخصی و حزبی اولویت های اصلی مردم را مورد توجه قرار دهد.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در پایان با بیان اینکه مسئولان به غرب هرمزگان هم سفر کنند بیان کرد: سفر معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور هم‌زمان به استان هرمزگان نشان از جدیت دولت در دیده شدن ظرفیت های استان هرمزگان و رفع موانع این استان است؛ امیدوارم که در این سفر ها و معادلات ظرفیت های غرب استان هم دیده شود و به آقایان عرض میکنم که غرب استان هرمزگان فقط جزیره کیش نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه