English

نماینده مردم بناب در مجلس:

بسیج سازندگی در معضلات اجتماعی ورود کند

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج سازندگی با ایجاد مراکز مشاوره در روستاها و نقاط دور افتاده، در معضلات اجتماعی و رفع آنها ورود کند.

 بسیج سازندگی در معضلات اجتماعی ورود کند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضا باقری بنابی در جلسه بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب، ایجاد مراکز مشاوره به صورت جهادی در روستاها و بخش های مختلف را لازم و مفید خواند و اظهار داشت: با توجه به آسیب های اجتماعی و مشکلات فرهنگی در جامعه، نیازمند تشکیل گروه های جهادی در رفع  چنین آسیب هایی به ویژه موضوع طلاق در شهرستان هستیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج تاکنون در عرصه های مختلف توانسته است موفقیت های چشمگیری را کسب کند، اظهار کرد: در واقع  هر جا بسیج حاضر شده موفقیت نیز بوده و  هر جا این نهاد مقدس  پا گذاشته جهاد و تلاش معنی پیدا کرده چون اخلاص مبنای حرکتی آنها است.

باقری بنابی ضمن قدردانی از گروه های جهادی، ادامه داد: هر چقدر کارهای جهادی و تشکیلاتی در گمنامی باشد با اخلاص تر و اعتقادی تر ادامه می یابد و امروزه اخلاص برخی کارها را با رسانه ای کردن از بین می بریم تا جایی که عملیات جهادگونه حاج قاسم در گمنامی به سر می برد و تا سه سال آخر باقی مانده به شهادتش کسی آن بزرگوار را نمی شناخت و در گمنامی به مردم خدمت کرد.

فرماندار شهرستان بناب نیز در این جلسه بسیج را در یک کلمه از خود گذشتگی تعریف کرد و گفت: گزارش عملکرد قرارگاه بسیج سازندگی نشان دهنده از خود گذشتگی بسیج می باشد که با  وجود تمامی مشکلات و خطرات از جان خود در این راه مایه گذاشته اند.

شهریار فتحی افزود: اگر گروه های جهادی را بتوانیم ساماندهی و ارتقا دهیم به نتایج خوبی دست خواهیم یافت چرا که این با این کار، جوانان را برای آینده آماده کرده و مدیریت جامعه را به صورت عملی آموزش می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه