English

امام جمعه یاسوج:

داعش فرزند نامشروع وهابیت بود / آنها خسارت زیادی به اسلام زدند

امام جمعه یاسوج گفت: داعش فرزند نامشروع وهابیت بود و وهابیت جنایت‌ها و خسارت های زیادی به اسلام وارد کردند.

داعش فرزند نامشروع وهابیت بود / آنها خسارت زیادی به اسلام زدند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج  با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: از زبان رهبر بصیر انقلاب بهترین گفته‌ها را در مورد بسیج داریم.

وی با بیان این که رهبری فرمودند بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است اظهار کرد: رهبری فرمودند در هیچ کجای دنیا نیرویی مانند بسیج ما وجود ندارد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هر چه در مورد بسیج و بسیجی گفته شود کم است افزود: آن‌ها به حقیقت رسیدگانی هستند که هدفشان حمایت از دین و اسلام و ایران است.

حسینی با بیان این که همه پیامبران بسیجی بودند و به همه میدان‌ها می‌رفتند خاطرنشان کرد: بسیج ما را در دنیا سرفراز و مفتخر کرده است و امروزه هر چه در دنیا اعتبار و عظمت داریم به دلیل همین جانفشانی و مجاهدت بسیجیان است.

امام جمعه شهر یاسوج در بخشی دیگر از خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با بیان برخی از مناسبت‌های دیگر از جمله تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم خاطرنشان کرد: در سایه برکات ائمه و امام عصر در دنیا می‌درخشیم.

وی به زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: حوادث طبیعی خبر نمی‌کند و چند شهر و روستا را آسیب رساند و تلفات جانی و مالی زیادی داشت و عزیزان زیادی از دست داده شد اما یک شیرینی خوب هم داشت و ان حماسه مردم نوع دوست ایران اسلامی بود و از سراسر کشور همه خود را شریک آلام مردم زلزله زده دانستند.

وی با قدردانی از حضور رهبری در بین زلزله زدگان تصریح کرد: وقتی عالی‌ترین مقام کشور در مناطق زلزله زده حضور پیدا می‌کند روحیه بالایی به مردم داغدار آن دیار دادند.

امام جمعه یاسوج به کاروان ۵۱ کامیونی این استان که راهی مناطق زلزله زده شد افزود: استان ما هر چند کوچک است اما دل دریایی دارند و کمک غیر قابل تصوری داشتند.

وی به پرورش داعش از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: ریشه این‌ها از وهابیت است و ریشه وهابیت هم صادرات و وارداتی است و چه جنایت‌ها و خسارت‌ها که به اسلام وارد نکردند و داعش هم فرزند نامشروع وهابیت بود.

حسینی به رشد این گروه تروریستی در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: کارهای این افراد ضد بشر را نمی‌توان با هیچ قلم و زبانی تصور کرد که چگونه مردم را زنده زنده می‌سوزاندند و عربستان سعودی هم با دلارهای نفتی خود در این وحشی گری‌ها دست داشتند و داعش را تقویت و تجهیز کردند.

وی با بیان این که تا ۴۰ کیلومتری مرز ایران هم آمده بودند افزود: آن‌ها به دنبال جنایت‌هایی بی نظیر در منطقه بودند اما به تدبیر رهبری و ایثارگری شهدای مدافع حرم و درایت سردار سلیمانی و زینبیون و حیدریون و فاطمیون به آمریکا تو دهنی محکمی زدند و ریشه داعش را از بیخ درآوردند.

وی به نامه سردار سلیمانی و جواب پر از مهر و محبت رهبری به وی اشاره کرد و گفت: امیدواریم بسیج و سپاه و نیروی انتظامی و همه مسؤولان و همه مردم ما این هوشیاری را از دست ندهند، چرا که دشمن از این کار خود دست برنمی‌دارد.

حسینی با بیان این که مردم و رهبر ما هوشیار هستند تصریح کرد: با این هوشیاری منطقه از لوث وجود تروریست‌ها پاک شد و آینده از آن ما و ملت‌های آزاده جهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه