English

امام جمعه یاسوج:

رئیس جمهور امریکا صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته است / کشتار مسلمانان میانمار لکه ننگ دنیا

امام جمعه یاسوج گفت: ترامپ صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته است.

رئیس جمهور امریکا صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته است / کشتار مسلمانان میانمار لکه ننگ دنیا

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری و درایت مقام معظم رهبری گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشته است.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه ترامپ صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته است، اظهار داشت: دشمن ما یعنی آمریکا چنگ و دندان نشان می‌دهد مخصوصا از وقتی که این رئیس جمهور کاسب پیشه سر کار آمده و صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته و نمی‌داند که ملت ما پشت سر رهبر آگاه هوشیار و بیدار همیشه در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام حضور دارند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: طبیعت دشمن مانند گرگ است و دشمنان ما گاه مثل گرگ حمله می‌کنند ولی گاه نرم حمله می‌کنند و مانند موریانه نقطه ضعف را پیدا کرده و به درون انسان رخنه و نفوذ می‌کنند.

امام جمعه یاسوج در ادامه هوشیاری و  بیداری را در برابر توطئه‌های دشمنان را ضروری دانست و گفت:  در برابر دشمنان گرگ‌نما و موریانه صفت باید هم قدرت و هم بصیرت داشته باشیم پس مسلمان در برابر دشمن گرگ صفت که سعی در حمله دارد باید علاوه بر آگاهی و هوشیاری وسیله دفاعی هم در برابر دشمن داشته باشند.

وی با بیان این که آمریکا توانایی مقابله با ما را ندارد چرا که اگر می‌توانست به ما بیش از این ضربه می‌زد، افزود: در مقابل آن‌ها ارتش و سپاه مقتدر قرار دارد و بازوی مقتدر ایران اسلامی سپاه است و فریاد زدن ترامپ این است که نقشه‌های او در منطقه توسط سپاه خنثی شد و عوامل آن‌ها در منطقه نفس‌های آخر را می‌کشند.

امام جمعه یاسوج با بیان این که ایران اسلامی بدون توجه به سروصداهای دشمنان این مرز و بوم به راه خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: از دشمن و گرگ چیزی جز درندگی نباید انتظار داشته باشیم چرا که این‌ها بی‌دین و بد عهد و دشمن آزادی و استقلال هستند و ما هم به لطف خدا و با پیروی از ائمه اطهار معصومین و با تکیه برداشته‌ها و توانمندی‌های خودمان در برابر توطیه‌های دشمنان می‌ایستیم و به وسیله نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان تو دهنی به آن‌ها می‌زنیم و می‌گوییم که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: بنی امیه فکر می‌کردند که با شهادت امام حسین تیر آخر به اسلام می‌زنند اما امام زین‌العابدین در بدترین موقعیت وظیفه امامت خود را انجام داد و راه سیدالشهدا را زنده نگهداشت و منتظریم که آن نور خدا ظهور کند و انتقام مظلومین تاریخ مثل مسلمانان میانمار را بگیرد.

وی گفت: کشته شدن و سوزانده شدن و غرق شدن مردم میانمار را برای دنیا یک لکه ننگ به حساب می‌آید و مدعیان حقوق بشر هم کر و هم کور و هم لالند پس مسلمانان اگر استقلال و عزت می‌خواهند، نباید ساکت بنشینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر