English

امام جمعه موقت یاسوج:

جامعه‌ای که فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در آن زنده باشد، سالم است/ترامپ عروسک نتانیاهو است

امام جمعه یاسوج گفت: در جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر باشد، آن جامعه سالم است.

جامعه‌ای که فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در آن زنده باشد، سالم است/ترامپ عروسک نتانیاهو است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، ظهر امروز خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی برگزار شد.

حسینی امام جمعه یاسوج در این آئین عبادی و سیاسی با تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های مبعوث پیامبران و تعیین ائمه اطهار ترویج فرهنگ فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و اگر در جامعه‌ای این دو فرضیه به خوبی صورت گیرد، شاهد جامعه سالمی خواهیم بود و البته همه وظیفه دارند که امر به معروف و نهی از منکر کند.

وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام جنگ نابرابر تحمیلی را راه‌انداختند که با رهبری امام خمینی(ره) و استقامت و شجاعت جوانان و رزمندگان دشمنان تا دندان مسلح را شکست دادند و پیروزی‌های افتخارآمیز را برای این سرزمین رقم زدند.

امام جمعه یاسوج به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم پرداخت و گفت: همانند روز عاشورا که جوانان آن زمان تا آخرین قطره خون‌شان از اسلام دفاع کردند، جوانان ایران هم با رهبری امام خمینی(ره) سینه‌هایشان را در مقابل توپ و تفنگ بعثی‌ها و صدام سپر کردند تا از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: جوانان، مردان و زنان نظام مقدس اسلامی ایران با خون خود این انقلاب را جاوادنه کردند و چنان سیلی به دشمنان اسلام و صدام زدند که استکبار جهانی صدا آن را شنید.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به حرف‌های رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور و همراهان ایشان پاسخ خوبی به این رئیس جمهور دیوانه و بی‌مغز امریکا دادند.

وی حرف‌های ترامپ را سخیف و زشت خواند و گفت: او عروسک خیمه شب‌بازی نتانیاهو است، البته این رئیس جمهور دیوانه، خل و چل و بی‌مغز و بدتر از یهود امریکا را هم صاحب‌نظران، سیاستمداران امریکایی و دیگر دولتمردان سایر کشورها هم قبول ندارند.

حجت‌السلام حسینی ادامه داد: عاشورا همیشه در حال اتفاق است، و حسینیان باید از یزیدیان زمان در همه زمان‌ها و مکان‌ها برائت بجویند و ملت حسینی هیچ وقت نباید در مقابل این جرثومه‌های فساد سرخم کنند و دیدیم که رهبر معظم انقلاب جواب دشمن شکنی به این عروسک انسان نما داد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به زشت کاری‌های دولت آمریکا بیان کرد: حسینیان بدانند که یزیدیان همیشه هستند و خواهند بود پس ما اگر پیرو حسین هستیم باید از یزید زمان برائت جوییم و با حسین زمان بیعت کنیم و بدانیم که امام زمان (ع) یاریمان خواهد کرد.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به بزرگداشت بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: فرهنگ بانکداری اسلامی باید ترویج داده شود چرا که حرام خواری به هر شکلی بد است، ربا و سرقت و غارت جز آن است و اثر خود را در جامعه و زندگی ماها خواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه