English

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

سازمان ملل مسئول اتخاذ تصمیم درست برای نجات مسلمانان میانمار است/ اسلام خطر جدی برای راههای انحرافی

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بندرعباس با محکومیت کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار افزود: سازمان ملل یکبار با تصمیم درست مسلمانان را از وحشی گری‌های آمریکا نجات دهد.

سازمان ملل مسئول اتخاذ تصمیم درست برای نجات مسلمانان میانمار است/ اسلام خطر جدی برای راههای انحرافی

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی افزود: اسلام خطر جدی برای راههای انحرافی است و ادیان بودایی و هندو با کشتار مسلمانان چهره واقعی خود را نشان دادند.

امام جمعه بندرعباس گفت: گفت: کشتار مردم مسلمان میانمار ناشی از سیاست غلط آمریکا است و آمریکا با سیاست کشتار مسلمانان می‌خواهد بین ملت‌ها جدایی انداخته و سلطه خود را گسترش دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه برگزاری با بیان اینکه جامعه ما باید غدیری باشد، مراسم غدیر در استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: باخبر شدم مردم شهر میناب طبق رسم و آیین سنتی در روز عید غدیر به خیابان‌ها می‌آیند و وقتی خود من به آنجا رفتم از این کار بزرگ آن‌ها شگفت‌زده شدم و اینکه در شهر بندرعباس در مسجدهای بندرعباس نیز حدود 14 هزار نفر را اطعام دادند که رقم خیلی بزرگی است ولی در عجب هستم چرا این راهپیمایی‌ها و اطعام غذاها و کارهای بزرگی که در استان انجام می‌شود را شبکه‌های تلویزیونی حمایت و آن را پخش نکردند!

قدردانی آیت الله نعیم آبادی از وحدت شیعه و سنی

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به سخنرانی اش در بندرچارک و روستای سودرو از وحدت شیعه و سنی قدردانی کرد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس گفت: امروز به برکت حمایت‌های مردم از ولی فقیه و اهدای خون شهیدان در هشت سال دفاع مقدس، دشمن از مواضع خصمانه اش علیه نظام عقب نشینی کرده است.

آیت الله نعیم آبادی یاد آورشد: اگر امروز برخی از تحلیل گران سیاسی اعلام می کنند که مشکلات منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست و یا سعودی ها در عربستان به حاجیان ما احترام می گذارند، این ها به برکت دفاع مقدس شکل گرفته است. 

نماز جمعه سنگر بزرگی است برای دفاع از شیعه و اعتقادات آن

وی همچنین در پایان با بیان اینکه از انتقادهایی که در مورد خطبه‌های نماز جمعه این‌جانب می‌شود که چرا خطبه‌ها "دلی" نیست، عنوان کرد: بحث‌های دلی کردن در خطبه‌ها به دلیل اینکه زمان‌بر است از ادای آن اجتناب می‌ورزم و خطبه‌های اول خود را به خطبه‌های عقلی اختصاص می‌دهم‌ زیرا که شیعه در معرض تهاجم قرارگرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: نماز جمعه و خطبه‌های آن سنگر بزرگی است برای دفاع از شیعه و اعتقادات آن؛ خودتان قضاوت کنید اگر بنده از شیعه و مظلومیت آن دفاع نکنم چه کسی از آن دفاع کند؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه