English

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

اتحاد تشکل‌های بسیجی نقشه‌های داعش را نقش بر آب کرد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: تشکیل بسیج جهانی و اتحاد تشکل‌های بسیجی با هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم تکفیری‌ها و در راس آن‌ها گروهک تروریستی داعش را نقش بر آب کرد.

اتحاد تشکل‌های بسیجی نقشه‌های داعش را نقش بر آب کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در آیین افتتاحیه سی ‌و ششمین دوره مسابقات سراسری برادران پایور و وظیفه و شانزدهمین دوره مسابقات سراسری خواهران شاغل نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فرهنگ و تفکر بسیج و بسیجی همان فرهنگ و تفکر قرآنی است و به دنبال گسترش این فرهنگ در سراسر دنیا هستیم و یک نمونه بارز ثمرات و اندیشه جهانی بسیج را در عراق و سوریه شاهد بودیم و با هدایت‌های مقام معظم رهبری و رشادت‌های پاسداران جبهه مقاومت و شهدا و ایثارگران مدافع حرم گروهک تروریستی داعش برای همیشه از صفحه روزگار محو شد.

وی افزود: جمع‌آوری نیروهای مردمی در کنار هم از کشورهای مختلف همچون ایران، سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورها از نگاه بزرگانی همچون سیدحسن نصرالله در حد یک رویا بود، اما با تفکر سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده ولایی سپاه قدس این امر محقق شد و شاهد تشکیل بسیج جهانی در منطقه بودیم و این اتحاد جوامع بسیجی با هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم تکفیری‌ها و در راس آن‌ها گروهک تروریستی داعش را نقش بر آب کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا ولایی نیز در این مراسم گفت: قرآن کریم بهترین یاور و راهنما بوده و مایه هدایت اُمت‌ها است و به فرموده پیامبر اکرم(ص) این کتاب آسمانی برترین هدایت‌کننده است.

وی افزود: هدف و اهداف قرآنی مقدس است و وقتی دارای ارزش می‌شود که تاثیرات آن در عمل دیده شود و تنها به برگزاری مسابقه خلاصه نشود.

مسئول مرکز تداوم عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه متاسفانه کوتاهی‌های زیادی در حق قرآن کریم شده است، خاطرنشان کرد: شکایت قرآن کریم از ما در این عالم و عالم آخرت هست و باید به‌گونه‌ای در تغییر مسیر غلط فعلی گام برداریم که ضمن جبران خطاهای گذشته، موجبات رضایت قرآن و صاحب قرآن را فراهم آوریم.

ولایی گفت: در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال ترویج سبک زندگی قرآنی در میان خانواده‌های پرسنل این مجموعه هستیم و در گام بعد هم می‌خواهیم که این نوع سبک در سایر آحاد جامعه ترویج یابد و امیدواریم که در گام‌های بعدی شاهد تاثیرات شگرفی در حوزه قرآن و عترت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه