English

دوره‌های عمومی و تخصصی بلاکچین در کیش ارائه می‌شود

مدیرعامل شبکه هوشمند زر، از ارائه‌ی دوره‌های تخصصی و عمومی موسسه‌ی تخصصی‌ بلاکچین انگلیس در جزیره کیش با اعطای مدارک بین‌المللی با همکاری موسسه علوم‌وفنون خبر داد.

دوره‌های عمومی و تخصصی بلاکچین در کیش ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس جم رئیس هیئت‌مدیره شبکه هوشمند زر در مراسم رونمایی از نخستین بلاکچین بین‌المللی ایرانی، آشناکردن مردم با فناوری بلاکچین را از وظایف اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: این فناوری می‌توانست جایگاه‌ کشور ایران را در حوزه‌های صنعت و معدن، کشت و انرژی‌های نو در دنیا نامدار کند اما متاسفانه با بی‌اعتنایی به آن‌ خیانت بزرگی به کشور شد.
جم رویکرد دولت فعلی با به رسمیت شناختن رمزارزها را اتفاق ارزشمندی دانست و افزود: با توجه به‌ اینکه کشورهایی که به این فناوری دست یافته‌اند کمتر از ۱۵ کشور هستند، مانع دسترسی بدون محدودیت دیگر کشورهای جهان به این سیستم می‌شوند، طراحی بومی این فناوری با قابلیت اتصال به شبکه‌های بین‌المللی و مبتنی بر زیست‌بوم ایرانی، اتفاق ارزشمندی است و یکپارچه عمل کردن بخش‌های مختلف آن اهمیت بسزایی دارد.
این دانشمند حوزه بلاکچین، رمز ارز و فناوری نوین مالی، تولید رمزارز داخلی بدون امکان اتصال به شبکه‌های جهانی را بی‌ارزش و بدون ارزش افزوده قلمداد و تصریح کرد: در این بستر غیرمتمرکز با نودهای توزیع‌شده در سراسر جهان، می‌توان با بهره‌برداری از زیرساخت توسعه‌پیام‌رسان قراردادهای هوشمند در این بستر به توسعه‌ی کسب و کار رسید.
در ادامه قاسم رحیمی مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران، رمزارز‌ها را کمکی برای توسعه صلح پایدار در دنیا دانست و گفت: قدرت‌ها شعار صلح می‌دهند اما حامی آن نیستند چرا که منابع مالی در آن‌ها متمرکز است و بلاکچین تمرکز منابع ملی را برهم زده و خود به خود به صلح پایدار و ملی کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه